Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Sadece freeware (Ücretsiz) program paylaşımlarının yeraldığı alan
Cevapla
Emre44
Bit
Bit
Mesajlar: 23
Kayıt: 09 Oca 2023, 01:08
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 9 kez
Teşekkür edildi: 15 kez

Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen Emre44 »

Merhaba
sordum.net gibi birçok konuda yazılımlar ve çözümler üreten platformlardan bilgiler edinen okuyan öğrenmeye çalışan pc ye ilgili biriyim. Bundan dolayı ister istemez içerisinde yüzlerce yazılım, script, doküman vb şeyler olan bir arşivim var. Ben bu arşiv için eklediğim her unsura bir açıklama yada kullanım görselleri hazırlamak zorunda kalıyorum aksi taktirde bu kadar şeyi aynı anda kafamda tutmak mümkün değil. Sorunum tam olarak şu; YAZILIM VE DÖKÜMAN ARŞİVİMİ LİSTELEYİP AÇIKLAMALAR GİREBİLECEĞİM UYGULAMALARA AİT DİZİNLERİ EKLEYEBİLECEĞİM VE YÖNETEBİLECEĞİM BİR YAZILIM VAR MI ? Arıyorum ama kayda değer bir çözüm bulmuş değilim. Eminim benim yaşadığımı sorunu yaşayan birçok kullanıcı vardır. Bazı exceller var ama istenileni tam olarak karşılamıyor. Umarım yardımcı olabilecek alternatifler sunabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi forumlar dilerim. :kafasalla: :kafasalla: :cry: :?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen velociraptor »

Şöyle birşey var ama işine yararmı bilemiyorum
https://www.sordum.net/49382/dizin-icer ... teletelim/
Emre44
Bit
Bit
Mesajlar: 23
Kayıt: 09 Oca 2023, 01:08
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 9 kez
Teşekkür edildi: 15 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen Emre44 »

Teşekkür ederim patron ;) Tabiki işime yarar. En azından başlangıç için idare eder. Tam istediğim şey bu değil ancak araştırmalarıma devam edeceğim. Saygılar iyi forumlar. :arrow:
Emre44
Bit
Bit
Mesajlar: 23
Kayıt: 09 Oca 2023, 01:08
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 9 kez
Teşekkür edildi: 15 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen Emre44 »

Merhaba. Bu .html dosyası düzenlenebilyor mu acaba. ? Arşiv içerisindeki klasörlere yada setup dosyalarına açıklamalar görseller kullanım metinleri gibi unsurlar ekleyebilir miyiz. ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen velociraptor »

Düzenlemeyi hiç denemedim malesef ama düzenlenebilir diye düşünüyorum
Kullanıcı avatarı
plasnisa
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 10 Nis 2023, 02:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen plasnisa »

Merhaba, genelde deneme sürümü ve ücretli versiyonlar oluyor. bu linke bakın işinizi görür umarım. https://www.acdsee.com/en/free-trials/
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15176
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Microsoft Access yada Excel bir arşivleme oluşturabilirsin.Tavsiyem Microsoft Access .....Birkez öğrendin mi? bırakamazsın Access'i
Emre44
Bit
Bit
Mesajlar: 23
Kayıt: 09 Oca 2023, 01:08
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 9 kez
Teşekkür edildi: 15 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen Emre44 »

plasnisa yazdı: 10 Nis 2023, 03:18 Merhaba, genelde deneme sürümü ve ücretli versiyonlar oluyor. bu linke bakın işinizi görür umarım. https://www.acdsee.com/en/free-trials/
Teşekkür ederim
Emre44
Bit
Bit
Mesajlar: 23
Kayıt: 09 Oca 2023, 01:08
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 9 kez
Teşekkür edildi: 15 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen Emre44 »

TRWE_2012 yazdı: 11 Nis 2023, 20:33 Microsoft Access yada Excel bir arşivleme oluşturabilirsin.Tavsiyem Microsoft Access .....Birkez öğrendin mi? bırakamazsın Access'i
Teşşekür ederim .Ancak acces farklı bir dünya kodlamadan hiç anlamam :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15176
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5320 kez

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Emre44 yazdı: 13 Nis 2023, 20:41
TRWE_2012 yazdı: 11 Nis 2023, 20:33 Microsoft Access yada Excel bir arşivleme oluşturabilirsin.Tavsiyem Microsoft Access .....Birkez öğrendin mi? bırakamazsın Access'i
Teşşekür ederim .Ancak acces farklı bir dünya kodlamadan hiç anlamam :)
Kodlama (kullanıcı arayüzü oluşturma işlemi) en son işlem....Access alıştın mı? hiçbir yazılımı gözün görmez olur kendi veritabanını ve buna bağlı arayüzü kendin oluşturursun hatta onu belli ücret karşılığı satarsın bile...
Cevapla