HATEBREED - Weight Of The False Self (OFFICIAL LYRIC VIDEO)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53949
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53949
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: HATEBREED - Weight Of The False Self (OFFICIAL LYRIC VIDEO)

Arada exresso gibi zihni açmak lazım , birde çok fazla istila haberi ile agresifleşince bu tarz müzik az da olsa sakinleştiriyor
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: HATEBREED - Weight Of The False Self (OFFICIAL LYRIC VIDEO)
Bu grubu biliyorum. Eskiden dinlerdim. Fakat şimdi dinleyemiyorum.
Çünkü Bozulan Harddiskimle beraber bu grubunda tüm albümleri Diskografisi uçtu. Toplam 1250 diskografi ve 150 bin civarı parça vardı.
Eğer özel istek Falan varsa link atabilirim;
178 Adet konser Kaydı Ve Video klip Dvd'si, 4 Tanede Belgesel var altyazılı.

Çünkü Bozulan Harddiskimle beraber bu grubunda tüm albümleri Diskografisi uçtu. Toplam 1250 diskografi ve 150 bin civarı parça vardı.
Eğer özel istek Falan varsa link atabilirim;

- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53949
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- feuer
- Terabyte1

- Mesajlar: 3996
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 124 kez
- Teşekkür edildi: 225 kez
Re: HATEBREED - Weight Of The False Self (OFFICIAL LYRIC VIDEO)
@velociraptor abi bu bile sakin müzik benim için. Sakin müzik çekemiyorum bu dönemde.
@burak35 sseni tanıdığıma dair ciddi şüphelerim var.
@burak35 sseni tanıdığıma dair ciddi şüphelerim var.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53949
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: HATEBREED - Weight Of The False Self (OFFICIAL LYRIC VIDEO)
Malesef dünya kötü dönemlerden geçerken insanı çoğu şey kesmiyor
