Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
H4NOK
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 879
Kayıt: 11 Nis 2022, 17:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 267 kez
Teşekkür edildi: 509 kez
İletişim:

Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Mesaj gönderen H4NOK »


Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Mesaj gönderen shampuan »

Ben bu heriften hoşlanmadığımdan vidyosun izlemicem ama dün blog sayfamı gözden geçirirken benim de dikkatimi çekti reklamlarda hep aynı saat görünüyor.
https://basitelektronikprojeler.blogspo ... saati.html
Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Mesaj gönderen ozgutozkan »

Hep illuminati hep masonlar. :yupii:
:-D
Resim
Kullanıcı avatarı
zirvedeneme
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 302
Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
Teşekkür etti: 71 kez
Teşekkür edildi: 122 kez

Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Mesaj gönderen zirvedeneme »

illuminatinin oyunları mı devrede yine
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Mesaj gönderen velociraptor »

Aşağı doğru olunca somurtan adamı andırıyormuş , 10 : 10 da gülen adamı çağrıştırıyormuş ve saatin markası vs si görünebiliyormuş....
Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Mesaj gönderen ozgutozkan »

velociraptor yazdı: 02 Haz 2022, 11:42 Aşağı doğru olunca somurtan adamı andırıyormuş , 10 : 10 da gülen adamı çağrıştırıyormuş ve saatin markası vs si görünebiliyormuş....
Olay tabiki budur adamın söyledikleri mantıklı, Ben hani herkes işin içinde bir illuminati masonluk buluyor ya ondan öyle dalga geçiyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?

Mesaj gönderen velociraptor »

:-)
Cevapla