Saatler neden hep 10.10'u gösterir?
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?
Ben bu heriften hoşlanmadığımdan vidyosun izlemicem ama dün blog sayfamı gözden geçirirken benim de dikkatimi çekti reklamlarda hep aynı saat görünüyor.
https://basitelektronikprojeler.blogspo ... saati.html
https://basitelektronikprojeler.blogspo ... saati.html
- ozgutozkan
- Kilobyte4

- Mesajlar: 682
- Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
- Teşekkür etti: 164 kez
- Teşekkür edildi: 248 kez
- zirvedeneme
- Kilobyte2

- Mesajlar: 302
- Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
- Teşekkür etti: 71 kez
- Teşekkür edildi: 122 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?
Aşağı doğru olunca somurtan adamı andırıyormuş , 10 : 10 da gülen adamı çağrıştırıyormuş ve saatin markası vs si görünebiliyormuş....
- ozgutozkan
- Kilobyte4

- Mesajlar: 682
- Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
- Teşekkür etti: 164 kez
- Teşekkür edildi: 248 kez
Re: Saatler neden hep 10.10'u gösterir?
Olay tabiki budur adamın söyledikleri mantıklı, Ben hani herkes işin içinde bir illuminati masonluk buluyor ya ondan öyle dalga geçiyorum.velociraptor yazdı: 02 Haz 2022, 11:42 Aşağı doğru olunca somurtan adamı andırıyormuş , 10 : 10 da gülen adamı çağrıştırıyormuş ve saatin markası vs si görünebiliyormuş....
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez


