Windows 10 bu akşam geliyor!

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Windows 10 Technical Preview adı verilen Windows 10 teknik önizleme sayfasını yayına sokan Microsoft, bugün yani 30 Eylül Salı akşamı gerçekleşecek Windows 10 tanıtımı öncesi, bir anlamda Windows 10 adını da onaylamış oldu. Windows 10'un gelmesiyle milyonlarca ekran da yeni Windows arabirimine geçiş yapacak.

Paylaşılan görsellerde de göründüğü gibi masaüstü PC sistemlerinde eski başlat tasarımına geri dönecek olan Microsoft, Windows 8 ve 8.1'deki kazanımlarını da arkasına alarak yeni bir işletim sistemi sürümü ortaya çıkarıyor.

Gelen bilgilere göre tamamen Windows 8 gibi sıfırdan kökten bir değişim beklenmese de, Microsoft'un işletim sisteminin hedef alındığı eleştiri noktalarının daha da azaltılması hedefleniyor.

Windows 10 ile neler gelecek?
PC, taşınabilir pc, tablet pc ve akıllı telefon ekosistemindeki deneyimleri harmanlayıp, cihazın ne olduğunu algılayıp ona göre öne çıkan özellikleri sunacak olan Windows 10'da, tablet ve akıllı telefonlar için önemli olan metro arayüzünü, masaüstü bilgisayarda kullanmayabileceğiz.

Cortana ve Windows Phone 8.1'deki bildirim merkezine benzer bir bildirim alanına sahip olacağı ön görülen Windows 10, Apple'ın Mac OS X Yosemite sürümündeki gibi ekosistem mantığına odaklanacak.

Shiftdelete'in haberine göre Windows 10 Teknik Önizleme sürümünü yanlışlıkla iso dosyaları üzerinden indirmeye sunan Microsoft, yine Windows 10'un hem 32 hem de 64 bit sürümünü piyasaya sunacak. iso dosyalarının boyutuna da baktığımızda 32 bitlik sürümün 3 GB, 64 bitlik sürümün de yaklaşık 4 GB seviyesinde olacağı görülüyor.

http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/27302708.asp
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 9 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen STAN »

Retail sürüm çıksın o zaman kurarım. Sanala kurarım denemek için.
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen trasmus »

Başlık ve içerik çelişiyor, "Windows 10 bu akşam geliyor!" 9 olmalı. Pazarlama stratejisi mi bunlar :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen velociraptor »

Hayır Microsoft windows 9 ismini kullanmayacağını Windows 10 olduğunu duyurdu SÜRPRİZ
http://windows.microsoft.com/tr-tr/wind ... oming-soon
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen trasmus »

Çekirdeği mi yenilemişler?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen velociraptor »

Sanmıyorum
Kullanıcı avatarı
Ferrari
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 284
Kayıt: 24 Ara 2007, 22:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen Ferrari »

Çok hızlı gidiyorlar. Hızlı giden ............ pek iyi değil derler :D

Ben şahsen Mac OS işletim sisteminin bütün pc'lere de free olmasını istiyorum. Geçenlerde kuracaktım ekran kartım ATI olduğu için zorlanma (nVidia nadir sorunlu) yaşadım.
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen trasmus »

Şuan iso dosyasını indiriyorum, sanal işletim sistemi olarak deneyeceğim, zaten ön izleme sürümü olduğu için sorunlu olabilir.
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen esatiz »

8 yılda bitirememişler Win10'un sorunlarını :)
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen shampuan »

Valla. :-D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen velociraptor »

BETA geldi BETA gitti
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 10 bu akşam geliyor!

Mesaj gönderen burak35 »

Kendi Kendine sapıtan, Sonra kendi kendine düzelen işletim sistemi :-D
Cevapla