Ben de en son nasıl, nereden nereye çeviri yapmışsam o çıkıyor. Şu anda sende SPANISH yazan yerde bende RUSCA var. Arabik yok.
Bir de bende bazen takılı kalıyor, her açtığımda senin gibi aynı dilde kalmasını sevmiyorum. Ama zamanla düzeliyor. Neye bağlı olarak düzeldiğini bilemiyorum dediğim gibi bir önce çevirdiğim dil ve iki önce çevirdiğim diller sıralanıyor sanırım.
Sisten dilin ingilizce, kullandığın chrome ingilizce. Eh, sanırım bu normal.
Daha önce rusçaya çeviri yapmıştım yine lazım olur diye orada tutmuş.