Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Windows 11 ile ilgili haber, bilgi ve ipucu Paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen velociraptor »

Microsoft, dahili Windows 11 sunumunun şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm olduğunu söylüyor

Microsoft , şirkette Windows 11'e yükseltmenin sorunsuzluğunu vurgulamak için web sitesinde bir vaka çalışması yayınladı . Yayına göre Microsoft, Windows 11'i şirket genelinde beş hafta içinde 190.000'e çıkardı. Tüm süreç, Windows 11'in yeni sürümünü çalışanlara "rekor sürede" sunan "bugüne kadarki en akıcı" süreçti.

Resim

Microsoft, yükseltmeyi planlama, hazırlama ve dağıtma bölümlerine ayırdı ve şirketlerin ve kuruluşların izleyebileceği önerilen bir Windows 11 kullanıma sunma ve strateji sayfası yayınladı.

İşte üç aşamaya yüksek düzeyde bir genel bakış:

Çevre -- Microsoft, Windows 11'in sistem gereksinimlerini karşılayan cihazları bulmak için tüm cihaz popülasyonunu analiz etti. Şirket, cihaz popülasyonunu değerlendirmek için Güncelleme Uyumluluğu ve Microsoft Endpoint Manager'ın Endpoint analitik özelliğini kullandı.
Uygun olmayan cihazlar ve istisnalar -- Dağıtım sırasında Windows 11 yükseltmesini almaması gereken veya alamayan cihazları atlamak için Microsoft Dijital Çalışan Deneyimi kullanıldı.

Dağıtım zaman çizelgesi -- Dağıtım, Windows'un yeni sürümünü aşamalı olarak cihaz filosuna dağıtmak için farklı dalgalara bölündü.

Geri alma planı -- Windows 11, kurulumdan sonra 10 gün boyunca önceki bir sürüme geri dönmek için yerleşik desteğe sahiptir.

Erişim -- Çalışanlardan başarılı bir yükseltme için gereken ön çalışmaları tamamlamaları istendi. Bu özel durumda, Microsoft, Windows 11'e ve onunla birlikte gelen değişikliklere ilişkin geri bildirime odaklandı.

Hazır destek -- destek ekiplerinin Windows 11'i kullanmaya ve dağıtımdan önce işletim sistemi hakkında bilgi edinmeye zamanı oldu.

Devre dışı bırakma süreci -- Yükseltme sürecinden çıkmak için "ticari bir nedeni" olan kullanıcılar için.

Güvenlik modeli -- Risk değerlendirmesi ve bunları Windows 10 ilkeleriyle karşılaştırmak için test ortamlarında birkaç belirli Windows 11 güvenlik ilkesinin oluşturulması.

Dağıtım -- Dağıtımı otomatikleştirmek için Windows Update for Business dağıtım hizmeti kullanıldı.

Elbette Microsoft kendi reklamıını yapıyor , peki gerçekte neler oluyor işlerin geri planına gözatmak için Kullanıcı yorumlarına bir gözatalım ;
Kullanıcı avatarı
burakhi
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 743
Kayıt: 13 Ara 2020, 23:16
Teşekkür etti: 285 kez
Teşekkür edildi: 318 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen burakhi »

Mecbur kalmasam hala xp veya win 7 kullanırdım

win10 win11 donanım israfı bunlar :-D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen velociraptor »

Aşağıdaki yorumların hepsi yabancılara ağittir otomatik olarak translate ettirdim.

Resim

Resim

Resim

Orjnal yorumlar için bakınız:
https://www.ghacks.net/2022/04/08/micro ... hest-ever/
Kullanıcı avatarı
wonder
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 380
Kayıt: 13 Eyl 2021, 16:43
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 181 kez
Teşekkür edildi: 107 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen wonder »

Windows 8.1 hala desteği olan en iyi sürüm bence metro arayüzünü beğenmiyor olabilirsiniz ki onunda çözümü var.
win10 win11 donanım israfı bunlar
Aynen ôyle.
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen feuer »

XP ve 7 güzeldi ama artık ihtiyaçlara cevap vermekten uzaklar.

Şuan 8.1 10 ve 11 seçeneklerimiz var.

8 ve 8.1 pas geçtim ben, doğru dürüst kullanmadım diyebilirim.

Tweak uygulamadan kullanılacak gibi değil 10 ve 11 de.
Store uygulamalarının hepsini kaldırdım.
10 11e göre daha hızlı çalışıyor.
11 security uygulamasını kaldırıp, update i ve bağlı servisleri kapatınca 10dan da hızlı çalışıyor.
Bana yakın tarihte zararlı denk geldiği için bu security uygulamasını kaldırmıyorum.

11in en olumsuz yönlleri
1 - Görev çubuğu taşıma bırakma olayının (henüz) çalışmaması.
2 - Kurarken donanım kontrolü ve tpm zorlaması ki bunlar için hile yapıyoruz ve aşıyoruz.
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

win 10 da karar kıldım bu aralar keza 11 rakamsal olarak kendini tekrarladığı içinde sevmiyorum 1 ve 0 bana yetiyor cılkı çıkana kadar 10na devam ((=
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen velociraptor »

Hintli Nadela gelir gelmez kalite kontrol ekibinin görevine neden son vermiş merak ettim doğrusu.
Kullanıcı avatarı
ozgutozkan
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 682
Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
Teşekkür etti: 164 kez
Teşekkür edildi: 248 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen ozgutozkan »

Kimseyi bilmem ama ben vista diyorum ki neden derseniz 7 vistanın kırpılmış hali.
Bir ara yazıcı kurmaya mı ne çalışmıştım hata vermişti. Sorun gider beni bilmem neredeki Registry kaydına yönetici hakkı verdirerek yazıcıyı doğru yüklemişti. Vistadan 7 ye geçince yine sorun gider dedim ama bu sefer kırpıldığı için Registry kaydına ulaşamadan sorun gider bitmişti ve aklımda kalan ile yazıcıyı tekrar kurmuştum.
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen esatiz »

velociraptor yazdı: 09 Nis 2022, 18:08 Hintli Nadela gelir gelmez kalite kontrol ekibinin görevine neden son vermiş merak ettim doğrusu.
Göreve kim getirmiş?
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen shampuan »

Gündüz uyuyordum ve çok şey kaçırmışım.
Tarkan abi o forumda yorum yapanların t.....ğını yerim. Ne diyeceksem hepsini demişler bana birşey kalmadı.
Yalnız linux konusunda şunu demem lazım. Artık eskisi gibi sadece çok iyi kod, betik bilenlere hitap etmiyor. Şu anda burda bulundan hiçkimsenin linuxta problem yaşayacağını sanmıyorum. Artık çok şeyler değişmeye başladı. Yatmadan önce bir başlık açmıştım OBS'de fix region nasıl yapılır diye (şimdi bakıcam bakmadım). Hah o konuyu araştırırken mükemmel bir yazılım buldum: Vokoscreen. Adam olayı çözdüğü gibi, bir de windows sürümünü çıkarmış. Eskiden bu tür durumlarda bir program sıkıntısı çektiğinde linux sürümünü bile zar zor buluyor, bulsan bile kuramıyordun. Şimdi elinin altında herşey var.

Kısacası win10 ve 11'in donanım istafından başka birşey olmadığını bakın elin "gavuru" bile biliyor, Hintilerin de farkına varmış adamlar. Yav kusura bakmayın çocuklar ama bu hintlilerden nefret ediyorum. Şu anda başına gates olsaydı muhakkak her windows çıktığında sırf koleksiyonuma eklemek için bir DVD satın alırdım. Şimdi git de al bakalım... Çöp.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen velociraptor »

Bence kalite kontrol bölümü boştur yani hiçkimse çalışmıyordur. Tüm dünya farkına vardı Hitlilerin gittikleri kurumları berbat ettiklerini. basit bir örnek vereyim ; eskiden emailime Twitter linki geldimi tıklar okurdum , bir süredir tıklayınca giriş istiyor , sonradan yeni hintli ceo nun gelişi ile bu giriş yap saçmalığının ortaya çıktığını anladım bende twitterden gelen emeilleri spam olarak işaretledim , herifler okadar ucuz hesapçı ve geleceği öngöremeyen tiplerki .... ne diyeyim.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen burak35 »

hiç inandırıcı değil at yalanı derler ya hani neyse ben kullanmamak için elimden geleni yapacagım tıpkı windows 7 yi 10 bucuk sene kullandıgım gibi buarada şifremi unutmusum yav :D zorlaya zorlaya buldum gari :D tarkan abi buarada kapatılabilecek windows 10 hizmetleri adında bi şablon hazırladım metin belgesi şeklinde bunu eğer istersen paylaşmak isterim suan 99 tane oldu :) windows 7 içinde 3 şablon hazırlamıstım o da duruyor hazır kıta :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Windows 11 şimdiye kadarki en sorunsuz sürüm müş

Mesaj gönderen velociraptor »

Elbette , bence forumda paylaş ve herkes faydalansın. Bizim bir yazılım vardı uzun süredir güncelemiyoruz :kafasalla:
https://www.sordum.org/8637/easy-servic ... izer-v1-2/
Çok fazla iş çıkartıyor , Microsoft ne yaptığını bilse sürekli güncelleme gerekmeyecek lakin her 15 gündeki güncellemede birşeyleri değiştiriyorlar
Cevapla