
Ekran görüntüsünden anlaşılacağı üzere Dosya Gezgini penceresinin üst kısmında, ince şerit şeklinde bir reklam bölümü yer alıyor. Bölümde Windows’un kendi reklamı yapılıyor olsa da bu alan 3.taraflar için de kullanılabilir.
Henüz deneme sürümünde yer alan bu reklam alanına kullanıcıların buna vereceği tepkinin ne olacağı ise henüz bilinmiyor.
Kaynak: https://www.aydinlik.com.tr/haber/micro ... ari-305908






