Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Windows 11 ile ilgili haber, bilgi ve ipucu Paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Windows 11 yakın zamanda piyasaya sürüldü ve yeni bir kullanıcı deneyimi getiriyor, ancak öncekiyle aynı çizgide kalıyor. Bir sonraki sürüm için Microsoft her şeyi tekrar bir araya getirmeyi seçebilir. Alman site deskmodder.de sitesine göre, çalışmalar önümüzdeki ay başlayabilir.
Hayır, bu bir yazım hatası değil. Edindiğimiz bilgilere göre Microsoft, Mart ayında Windows 12 için hazırlıklara başlayacak , daha sonradan ekibe ek destek sağlayacak çalışanları bile arıyorlar. SwiftOnSecurity debu bilgiyi doğruluyor.
Windows 11 , Microsoft'un işletim sisteminin tasarımını tamamen yenilemesine, şeffaflık, entegre karanlık modlar ve görev çubuğunda çeşitli değişiklikler getirmesine izin verdi. Deskmodder'a göre Redmond şirketi, yapısı tamamen yeni olacağı için Windows 12 için sıfırdan başlayacak. Bu tür bir gelişme yıllar alıyor. Windows 10 (2015) ve Windows 11 (2021) arasında altı yıl geçtiğini hatırlatmak isteriz. Windows 12 - 2026'dan önce gelmeyecek gibi duruyor.

https://www.deskmodder.de/blog/2022/02/ ... er-arbeit/
Lakin şu uyarıya da dikkat etmek gerek:
https://answers.microsoft.com/en-us/win ... 040d42d13d
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak

Mesaj gönderen shampuan »

"daha sonradan ekibe ek destek sağlayacak çalışanları bile arıyorlar."
Abi umarım hintlileri almazlar yaa... Bu nedir yaaa... :kafavur: :(
Kullanıcı avatarı
wonder
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 380
Kayıt: 13 Eyl 2021, 16:43
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 181 kez
Teşekkür edildi: 107 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak

Mesaj gönderen wonder »

Windows 11 bir doğru düzgün çalışsaydı :?:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak

Mesaj gönderen velociraptor »

Sadece bir söylenti de olabilir lakin deskmodder.de pek öyle aslı olmayan haber yapmaz
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen feuer »

Windows 11 görev çubuğuna sürükle bırak işlevi gelmeyecekse windows 10 a dönmeyi düşünüyorum.
Çoğu işlem için mouse ile tuttuğum simgeyi, açık sayfaya alt+tab tuşu ile pencereyi önüme getirip o şekilde bırakmak zorunda kalıyırum.
Onun dışında ilk kurduğumdaki hızı yakalayamıyorum.
Dosyaların ayrıntı bilgileri gelmesi dosylalarda gezinmek bile yavaş işliyor.
Windows 10 a geri dönüş sinyali veriyorum.
Windos 10 sistemi 6-7 yılda çok gelişim gösterdi. Windows 11 de de bazı şeylerin oturması için biraz zaman geçmesi gerek.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen velociraptor »

feuer yazdı: 22 Şub 2022, 13:38 Windows 11 görev çubuğuna sürükle bırak işlevi gelmeyecekse windows 10 a dönmeyi düşünüyorum.
4 Mart 2022 deki yeni Windows 11 sürümü ile geri geliyor
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen feuer »

İyi bari o işi çözmüşler.
Kullanıcı avatarı
south
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 346
Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
Teşekkür etti: 102 kez
Teşekkür edildi: 132 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen south »

Daha windows 10'a geçeli 1 sene anca oldu. Şöyle xp gibi rengarenk bi dönüş yapsalar bari
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen velociraptor »

XP de kullanıcı kraldı şimdiki sistemlerde Köle
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen burak35 »

Hiç çıkmasın daha iyi.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Windows 12 sistemine hiç heves etmeyin....!!! Berbatın en berbat sistemi geliyor.Donanımsal tarafta , türünün ilk sapkın örneği....

Donanım tarafında:

CPU'ya ilaveten bir de Aİ CPU'sunun olmasını şart koşacak Microsoft......İşte bu şarttan sonra @Velociraptor dahil olmak üzere hepimiz çoklu kıyıma uğrayacağız Microsoft tarafından...Böylece, Microsoft üzerinden çok büyük bir yükü atacak....
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen burak35 »

8 8.1 10 11 hepside birbirinden kötüydü. Bi Win 7 sağlamdı. Onuda yok etmeye çalışıyorlar hala. Benden kullanacak olanda yok.

Zaten elime para geçerse, yeni bilgisayar almaya çalışırsam özellikle soracağım ? eski windowslar kurabilir miyiz ?
Yoksa kuramaz mıyız ? kuramazsınız derlerse direk almayacağım. Yeter ya, bu nedir böyle? Yapanlar adam edememiş ben mi adam edeceğim.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9488
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Windows 12 Mart 2022'DE geliştirilmeye başlayacak mı ?

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Windows 12 demişiz o günden beri henüz çıkmadı ama yerine Windows 11 26H1 preview geldi ve rtm sürümü de sanıyorum 26H2 olacak
Cevapla