Windows Media Player Lolikat Teması

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Google Sasi
Byte1
Byte1
Mesajlar: 57
Kayıt: 13 Eki 2021, 15:23

Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen Google Sasi »

System 32 sahipliğini al sonra dosyayı oraya kopyala
Resim

https://www.deviantart.com/downpat2012/ ... -573360414
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen shampuan »

Hoppalaaa naptın sasi?
Yorumun taşındıysa ben yapmadım bu arada. Belki de sen buraya açtın bilmiyorum.
Resimlerini editliyorum, özür.
Çok açık değildi ama erotik gönderme vardı.
Google Sasi
Byte1
Byte1
Mesajlar: 57
Kayıt: 13 Eki 2021, 15:23

Re: Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen Google Sasi »

En son Google Sasi tarafından 02 Kas 2021, 20:05 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen shampuan »

Bu konuyu genel bilgiler ve ipuçlarına atalım.
Windows media player kullanmıyorum.
Ama tema veren büyük siteler varsa alabiliriz.

Ben seni ilk geldiğinde bot zannettim baya uğraştırdın. Hatta arkadaşların da dikkatini çekti.
Alıntılama yaparken alıntıladığın kişinin sözünün içi yerine altına yaz. Yani quote ayraçlarının içine değil, alta.
Google Sasi
Byte1
Byte1
Mesajlar: 57
Kayıt: 13 Eki 2021, 15:23

Re: Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen Google Sasi »

hocam sizin gibi 2 3 tane daha forum sayfası var diğerleri çöp nokta koymadın diye ban atıyor forum sayfaları muhabbet yeri sohbet uygulamaları forum gibi o yüzden korkuyorum biraz mesela link atmak yasak değilmi adama soruyorum link nedir diyorum reklam diyor token yada dosya trasferi cart curt demesi lazımken Cirilla#4649 discordumu atim ama şey kız profili olduğuma bakmayın
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen shampuan »

Burada kurallar o kadar katı değildir. Ancak son zamanlarda bot hesaplar çoğalmaya başlayınca denetlemekte güçlük çekmeye başladık. Anormal başlık ya da cümleler tuhafımıza gidiyor çünkü bazen yazılanlar google çevirisine benziyor. Böyle olunca da kıllanıyoruz.

Şayet "ilaç" dediğimiz

Kod: Tümünü seç

korsan ya da yasadışı
şeyler paylaşmazsanız sorun olmaz. Noktayı virgülü çok sorun yapmıyoruz. Ciddi imla hatalarında sadece belirtiyoruz.
Google Sasi
Byte1
Byte1
Mesajlar: 57
Kayıt: 13 Eki 2021, 15:23

Re: Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen Google Sasi »

hocam gerçekten ben biraz tuhaf boş işlerle ilgileniyorum benim için nedense çok önemli geliyor yinede saolun profilime bakınca sorular şey gibi hayal üstü imkansız gibi anlıyorum bana bilgisayar 2012 de alındı interne ise 2016 2017 de alındı yani pek bilgisayar bilgim kodlama bilgim yok otomasyon mezunuyum olaylara pek hakim değilim çok zor sorular soruyorum yada saçma özür dilerim 21 yaşındayım phoenix os dark metter ve windows la alakalı gelişmesini istediğim şeyler var birde manjaro deepin edition kullanıyorum hepsinde macro yada scrtip birşeyler yaptırmak istiyorum hoşuma gidiyor daha verimli oluyor falan tek tıkla sorun çözülüyor windowsun direk online sekreteri gibisiniz çok saolun çocukken nokia web sitesine hayallerimi yazardım istediğim şeyleri kendim yapıcak kadar bilgili değilim ailem teknoloji delisi falan sanıyordu beni birşeyler benim istediğim düzeyde gitmesi hoşuma gidiyor keşke gerçek hayatımıda böyle kişileştirebilsem fakirim ama olmuyor
En son Google Sasi tarafından 27 Eki 2021, 01:01 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Windows Media Player Lolikat Teması

Mesaj gönderen shampuan »

Arkadaşlar sağolsunlar ben kara cahil düzeydeyim.

Zor ya da saçma sormuyorsunuz.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön