a$ı kartı nasıl alınır

Kullanıcı avatarı
tn82
Moderator
Moderator
Mesajlar: 724
Kayıt: 05 Eyl 2015, 11:33
Teşekkür etti: 67 kez
Teşekkür edildi: 222 kez

a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen tn82 »

1. E-Nabız a giriş yapılır (E-devlet üzerinden de giriş yapabilirsiniz)
2. Profil resminizin sağında bulunan Covid-19 ile ilgili bilgilerinize ulaşmak için tıklayın kısmına tıklayın

Resim

3. Yeni açılan sayfada COVID-19 a$ı kartı sekmesine geçin (1) ve kartı oluştur butonuna tıklayın (2)

Resim

https://enabiz.gov.tr/Home

kaynak:
https://sbsgm.saglik.gov.tr/TR-84105/co ... ulur-.html
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen velociraptor »

Teşekkürler :arrow:
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen esatiz »

Teşekkürler. 3 doz mu istiyorlar yani :?:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen velociraptor »

Hayır , ifade aynen şöyle ;
3 ve/veya daha fazla dozda a$ı bulunan kartlar Türkiye ve AB dışındaki ülkelerde Geçerli olabilmektedir. Yani AB ülkelerinde 2 doz a$ı, kartın geçerliliği için yeterli diye anladım.
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen feuer »

esatiz yazdı: 06 Eyl 2021, 09:12 Teşekkürler. 3 doz mu istiyorlar yani :?:
2 sinovac ı kabul etmiyor
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen shampuan »

Bilgi için çok teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen esatiz »

Teşekkürler arkadaşlar. Bende 1 tane alman çipi var :kafasalla: Bu hafta 2.yi de taktıracağım 8)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen velociraptor »

Vaay hadi geçmiş olsun şimdiden
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen esatiz »

teşekkürler, bu işte bi iş var ama yaptırdık mecbur :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen shampuan »

Bana da geçenlerde bir haller oldu. Böyle yeni güncelleme indiriyormuşum gibi hissettim falan... Hatta "Was ist los?" dedim kendi kendime. Ne anlama geldiğini bilmiyorum...


:-D
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen feuer »

esatiz yazdı: 07 Eyl 2021, 17:09 Teşekkürler arkadaşlar. Bende 1 tane alman çipi var :kafasalla: Bu hafta 2.yi de taktıracağım 8)
Üniversite mi başlıyor? İş mi başlıyor? 8)
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen esatiz »

2 doz olmadan pek bi anlamı olmaz diye olacağım :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen feuer »

Bizimkilere 4.cüyü yapıcaz yarın, 2 doz sinovac, 2 doz biontech olmuş olacaklar.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen velociraptor »

shampuan yazdı: 07 Eyl 2021, 18:11 "Was ist los?" dedim kendi kendime. Ne anlama geldiğini bilmiyorum...
Tamamdır sende Bizden oldun artık , arasıra yazılımına günceleme gelecek :mrgreen:
feuer yazdı: 07 Eyl 2021, 23:18 Bizimkilere 4.cüyü yapıcaz yarın, 2 doz sinovac, 2 doz biontech olmuş olacaklar.
Geçmiş olsu , İnşallah daha fazla aşıya gerek kalmaz ve şu hastalık yokolur.
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: a$ı kartı nasıl alınır

Mesaj gönderen esatiz »

Şimdiden geçmiş olsun
Cevapla