flash disk ile multiboot - Çözüldü
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
flash disk ile multiboot - Çözüldü
Herkese günaydın.Windows'un iso dosyasını indirip rüfus ile flashdisk içerisine kaydettiğimiz windows'u format sırasında açılışta flashdisk ten başlatıp sistem kuruyorum.İşte burada bir sıkıntım var.Ben her windows için ayrı bir flashdisk satın alıyorum.Her birine (windows7,windows8,windows10,windows11 için) ayrı ayrı flash almaktansa tek bir flash içerisine hepsini kaydedeceğimiz bir program varmıdır.Aslında sordum.net de Velaciraptor'ün bu konu ile ilgili bir paylaşımı vardı onu bulamadım.Yani şunu demek istiyorum.Bilgisayara format atacağımda flashı takınca tüm windows sistemlerini sıralayan ve hangisini istersem onu kurabileceğim bir uygulama var mı? Varsa,nasıl yapılır açıklamasını yazarmısınız.Teşekkür eder saygılar sunarım...
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: Flas Diskh
Var. Var olmaz mı abi
Şu anda bilgisayarıma uzağım telefondan rahat kullanamıyorum. Buraya bakarak ol arkadaşlar yardımcı olacaktır. Ventoy diye arama yap forumda. Ya da multiboot diye de aratabilirsin telefondan anca bu kadar oluyor af buyur.
Şu anda bilgisayarıma uzağım telefondan rahat kullanamıyorum. Buraya bakarak ol arkadaşlar yardımcı olacaktır. Ventoy diye arama yap forumda. Ya da multiboot diye de aratabilirsin telefondan anca bu kadar oluyor af buyur.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Flas Diskh
Ben Ventoy kullanıyorum , tavsiye ederim
https://www.sordum.net/57088/ventoy-uyg ... azirlayin/
https://www.sordum.net/57088/ventoy-uyg ... azirlayin/
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Re: Flas Diskh
Ventoy uygulamasını flahdisk,usb, içine mi indirip açacağım.Sonrada windows iso dosyalarını rüfus ile açarken bu ventoy uygulamasının olduğu flashdiski mi göstereceğim hocam.Kusura bakmayın tam olarak anlayamadım.Bu arada farklı bir şey daha soracağım Resim yükle sitesinde resim yüklendi biraz bekleyin diyor ama bir türlü bekleme bitmiyor.Acaba resim yüklemek ve bu forumda yükleneni gösterebileceğim başka bir site adresi varmı.Teşekkür ederim
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Re: Flas Diskh
Disk yönetiminde görünen c ve d haricindeki ayrılmış alanlar nasıl silinir veya nasıl c veya d ye birleştirilir.Görünsün istemiyorum.

- feuer
- Terabyte1

- Mesajlar: 3996
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 124 kez
- Teşekkür edildi: 225 kez
Re: Flas Diskh
Onlar gördüğünüz üzere EFI sistem ve kurtarma bölümleri windows için gerekli olan bölümler, o bölümler zaten explorerda görünmüyorlar.
En son feuer tarafından 31 Ağu 2021, 12:44 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Re: Flas Diskh
Tüm sorduğum sıkıntı duyduğum sorularımın cevaplarını o kadar güzel izah etmişler ki, arkadaşlara binlerce teşekkürler ediyorum.Gününüz aydın olsun arkadaşlar...
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: Flas Diskh
Arada resim yükleme sorunu kaçırmışız.
Hızlıresim sitesi bazen tutukluk yapıyor. Sayfayı yeniden açıp yeniden yüklemek gerekiyor.
Resim sitelerinin hepsini denemedim ama hızlıresimden memnunum. 2-3 yıl evvelki resimler hala forumdadır. En kötülerden bildiğim ise (sahiplerinden özür iliyorum) resmim net. Çabucak uçuyor.
Velociraptorun blogger kullanarak kalıcı ve sorunsuz resim yükleme anlatımı olacaktı ama hatırlamıyorum.
Size de günaydın.
Bu arada konuyu daha güzel bir yere taşıyalım.
Hızlıresim sitesi bazen tutukluk yapıyor. Sayfayı yeniden açıp yeniden yüklemek gerekiyor.
Resim sitelerinin hepsini denemedim ama hızlıresimden memnunum. 2-3 yıl evvelki resimler hala forumdadır. En kötülerden bildiğim ise (sahiplerinden özür iliyorum) resmim net. Çabucak uçuyor.
Velociraptorun blogger kullanarak kalıcı ve sorunsuz resim yükleme anlatımı olacaktı ama hatırlamıyorum.
Size de günaydın.
Bu arada konuyu daha güzel bir yere taşıyalım.
