flash disk ile multiboot - Çözüldü

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Mustafa_
Byte3
Byte3
Mesajlar: 144
Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4 kez
Teşekkür edildi: 6 kez

flash disk ile multiboot - Çözüldü

Mesaj gönderen Mustafa_ »

Herkese günaydın.Windows'un iso dosyasını indirip rüfus ile flashdisk içerisine kaydettiğimiz windows'u format sırasında açılışta flashdisk ten başlatıp sistem kuruyorum.İşte burada bir sıkıntım var.Ben her windows için ayrı bir flashdisk satın alıyorum.Her birine (windows7,windows8,windows10,windows11 için) ayrı ayrı flash almaktansa tek bir flash içerisine hepsini kaydedeceğimiz bir program varmıdır.Aslında sordum.net de Velaciraptor'ün bu konu ile ilgili bir paylaşımı vardı onu bulamadım.Yani şunu demek istiyorum.Bilgisayara format atacağımda flashı takınca tüm windows sistemlerini sıralayan ve hangisini istersem onu kurabileceğim bir uygulama var mı? Varsa,nasıl yapılır açıklamasını yazarmısınız.Teşekkür eder saygılar sunarım...
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen shampuan »

Var. Var olmaz mı abi :-)
Şu anda bilgisayarıma uzağım telefondan rahat kullanamıyorum. Buraya bakarak ol arkadaşlar yardımcı olacaktır. Ventoy diye arama yap forumda. Ya da multiboot diye de aratabilirsin telefondan anca bu kadar oluyor af buyur.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen velociraptor »

Ben Ventoy kullanıyorum , tavsiye ederim
https://www.sordum.net/57088/ventoy-uyg ... azirlayin/
Mustafa_
Byte3
Byte3
Mesajlar: 144
Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4 kez
Teşekkür edildi: 6 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen Mustafa_ »

Ventoy uygulamasını flahdisk,usb, içine mi indirip açacağım.Sonrada windows iso dosyalarını rüfus ile açarken bu ventoy uygulamasının olduğu flashdiski mi göstereceğim hocam.Kusura bakmayın tam olarak anlayamadım.Bu arada farklı bir şey daha soracağım Resim yükle sitesinde resim yüklendi biraz bekleyin diyor ama bir türlü bekleme bitmiyor.Acaba resim yüklemek ve bu forumda yükleneni gösterebileceğim başka bir site adresi varmı.Teşekkür ederim
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen feuer »

Mustafa_
Byte3
Byte3
Mesajlar: 144
Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4 kez
Teşekkür edildi: 6 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen Mustafa_ »

Disk yönetiminde görünen c ve d haricindeki ayrılmış alanlar nasıl silinir veya nasıl c veya d ye birleştirilir.Görünsün istemiyorum.


Resim
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen feuer »

Onlar gördüğünüz üzere EFI sistem ve kurtarma bölümleri windows için gerekli olan bölümler, o bölümler zaten explorerda görünmüyorlar.
En son feuer tarafından 31 Ağu 2021, 12:44 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Mustafa_
Byte3
Byte3
Mesajlar: 144
Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4 kez
Teşekkür edildi: 6 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen Mustafa_ »

Tüm sorduğum sıkıntı duyduğum sorularımın cevaplarını o kadar güzel izah etmişler ki, arkadaşlara binlerce teşekkürler ediyorum.Gününüz aydın olsun arkadaşlar...
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Flas Diskh

Mesaj gönderen shampuan »

Arada resim yükleme sorunu kaçırmışız.
Hızlıresim sitesi bazen tutukluk yapıyor. Sayfayı yeniden açıp yeniden yüklemek gerekiyor.
Resim sitelerinin hepsini denemedim ama hızlıresimden memnunum. 2-3 yıl evvelki resimler hala forumdadır. En kötülerden bildiğim ise (sahiplerinden özür iliyorum) resmim net. Çabucak uçuyor.
Velociraptorun blogger kullanarak kalıcı ve sorunsuz resim yükleme anlatımı olacaktı ama hatırlamıyorum.
Size de günaydın.

Bu arada konuyu daha güzel bir yere taşıyalım.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön