ULUBEY nerede?

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen shampuan »

Uzun süredir giriş yapmıyor. İşi gücü vardır diye ses etmiyorum ama gözümden de kaçmıyor. Bu arkadaşımız da bana çok yardım etti. Güvenlik konusunda falan önerileri oldu. Güzel muhabbet ettik. Hatta kullanışlı Excell dosyaları paylaşıyordu.

Umarım sağlığı yerindedir.

https://youtu.be/h5_cPVxwt2c?t=155

:-D
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen feuer »

Telefonu bilgisayarı evinde bırakıp, güzel bir sahil köyünde doğa ile içiçe tatil yapıyordur. 8)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen velociraptor »

Uğrar herhalde
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen shampuan »

Güya ben de bikini giyecektim :?:
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen cankusa »

trasmus arkadaşımız formdan ayrıldımı
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen shampuan »

Trasmus'un foruma girişle ilgili bir teknik sorunu çıkmış. Tarkan abi girişle ilgili davranışlarda şüpheli birşeylere rastladım kendisiyle iletişim kurmaya çalıştım ama başarılı olamadım dedi. Daha evvel hesabı çalınmış şu an aynı durumdan kuşkulandığı için hesabını denetim altında tutuyor.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen cankusa »

shampuan yazdı: 15 Ağu 2021, 16:05 Trasmus'un foruma girişle ilgili bir teknik sorunu çıkmış. Tarkan abi girişle ilgili davranışlarda şüpheli birşeylere rastladım kendisiyle iletişim kurmaya çalıştım ama başarılı olamadım dedi. Daha evvel hesabı çalınmış şu an aynı durumdan kuşkulandığı için hesabını denetim altında tutuyor.
trasmusun ismi bende Admine yardımcı olmak babında
ERKAN AĞRI olarak kayıt altına almışım
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: ULUBEY nerede?

Mesaj gönderen velociraptor »

Daha evvel forumda bu şekilde hesabı le ilgili sorunlar çıktığı için (Trasmusun değil) kendisine attığım özel mesajlara cevap vermediğinden yeniden onaylaması için ayarladım lakin birdaha uğramadı , Tuhaf.
Cevapla