Bence yörüngesinden çıkan bir gezegen dünyanın yörüngesine girip patlayacak ve karadelik oluşturacak, dünya da bu karadelikten geçip galaksinin farklı bir yerine geçecek bu süreçte neler yaşanır acayip bir senaryo çıkar. Yenilenme gerçekleşebilir mesala; dinazorlar yeniden varolabilir endemik bitkiler ve türü tükenmiş canlılar yeniden varolabilir. Ama karadelikteki bu yolculuk bitince yeni galaksi de varoluş nasıl olur güzel alternatifler oluşturulabilir. Sevdim bu işi üzerine düşüneyim. Sizlerde bir şeyler yazın ufkumuz genişlesin.
shampuan yazdı: 14 Ağu 2021, 19:50
Konu yanlış yerde.
İhbar butonunu (! Ünlem İşaretli buton) kullanıp konunun doğru yere taşınmasını veya silinmesi talep ettim. Yetkili kişi taşır veya siler.
Uyarı için teşekkürler.