Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- feuer
- Terabyte1

- Mesajlar: 3996
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 124 kez
- Teşekkür edildi: 225 kez
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
9 yıldır içmiyorum sigara. Küçük yaşta başladım, uzun yıllar günde 2 paket tükettim.
Bıraktım kafam rahat, cebim rahat. Sağlığıma da olumlu etkisi olmuştur şüphesiz.
Bıraktım kafam rahat, cebim rahat. Sağlığıma da olumlu etkisi olmuştur şüphesiz.
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
14 ay da benim oldu al benden de o kadarfeuer yazdı: 13 Ağu 2021, 23:50 9 yıldır içmiyorum sigara. Küçük yaşta başladım, uzun yıllar günde 2 paket tükettim.
Bıraktım kafam rahat, cebim rahat. Sağlığıma da olumlu etkisi olmuştur şüphesiz.
- burakhi
- Kilobyte4

- Mesajlar: 743
- Kayıt: 13 Ara 2020, 23:16
- Teşekkür etti: 285 kez
- Teşekkür edildi: 318 kez
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
1 yıl kadar bıraktım arkadaş hastalıklardan başını kaldıramazsın dedi harbiden öyle oldu 
Tekrar başladım (esigara Kullandığım için mecbur dönüş oldu uzun hikaye gerkirse anlatırım)
Araştırmalar sonucu bu meret çok zararlı ama mikroplarada bela bir çok virüs ağız ve boğaz yuvalandığı için onlarada etki ediyor.
Ama bıraktığım zaman çok rahatlamıştım sigara içen birinin yanındayken ulen ne biçim kokuyormuşuz derdim
Tekrar başladım (esigara Kullandığım için mecbur dönüş oldu uzun hikaye gerkirse anlatırım)
Araştırmalar sonucu bu meret çok zararlı ama mikroplarada bela bir çok virüs ağız ve boğaz yuvalandığı için onlarada etki ediyor.
Ama bıraktığım zaman çok rahatlamıştım sigara içen birinin yanındayken ulen ne biçim kokuyormuşuz derdim
- feuer
- Terabyte1

- Mesajlar: 3996
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 124 kez
- Teşekkür edildi: 225 kez
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
esigara kullanmadım hiç.
Vücudun uzun yıllar hergün devamlı almaya alışkın olduğu maddeyi çat diye kesince bünyenin dengesi bozuluyor tabii.
Ben içmeden önce de içerken de, bıraktıktan sonra da hep hasta olduğum için işin o kısmını fazla ayırdedemiyorum. ^^
Aslında ağız ve boğaz ile ilgili tanısı konan kanserlerin %99,9u sigara içenlerde görülür. Diğer pekçok kanser için geçerli bir oran.
Sigara dumanı siniyor ve içenler gerçekten kötü kokuyor.
Bir film repliği var, hangi film şuan aklıma gelmedi; "sigara içen biriyle öpüşmek kül tablası ile öpüşmek gibidir"
Vücudun uzun yıllar hergün devamlı almaya alışkın olduğu maddeyi çat diye kesince bünyenin dengesi bozuluyor tabii.
Ben içmeden önce de içerken de, bıraktıktan sonra da hep hasta olduğum için işin o kısmını fazla ayırdedemiyorum. ^^
Aslında ağız ve boğaz ile ilgili tanısı konan kanserlerin %99,9u sigara içenlerde görülür. Diğer pekçok kanser için geçerli bir oran.
Sigara dumanı siniyor ve içenler gerçekten kötü kokuyor.
Bir film repliği var, hangi film şuan aklıma gelmedi; "sigara içen biriyle öpüşmek kül tablası ile öpüşmek gibidir"
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
Bu kadar tiryaki varken içinizde bu filmi izleyeniniz var mı ? https://m.imdb.com/title/tt0427944/
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
Ben bırakamam arkadaşlar uzun hikaye. Bırakmak da istemiyorum işin özü bu.
Daha önce 20 gün bırakmıştım. İlk iş görüşmeme gittim büyük bir şirkete. Nasıl heyecan yaptıysam görüşmeden çıktığımda o kışın ortasında sucuk gibi terlemiştim ve inanılmaz stresliydim. Markete koştum bir sigara alıp paketi hemen açtım. Yakarken geldi aklıma parasını vermek... Kısa LM sigarasıydı hatırlıyorum.
Sigaradan da içenden de nefret ederdim. Askerde, acemi birliğindeyken herkes sigara içerdi dumanı bana gelirdi. Herkes sigara içerdi, izmaritini paketini yere atardı. Her sabah ve de öğle yemeğinden sonra mıntıka temizliği... İçmediğim, ama zorla dumanını solumak zorunda kaldığım şeyin artıklarını, başkalarının pisliğini toplamak zoruma giderdi ama askerlik bu seve seve değil...
Acemilik bitip birliklerimize dağıtıldık. Bana bir köy karakolu denk geldi yanımda bir malla beraber. Bulunduğum ile de devlet habire sorunluları gönderiyormuş ilk gidince öğrenmiştim. Sabıkalı, cinayetten yatacak olan, tecavüzden yatacak olan nerde psikopat jiletçi cigaracı varsa tam yerine düşmüşüm. Ben de muallebi çocuğuyum burada beni tanıdığınız gibi küfürbaz haydo değilim. Baya dümdüz böyle, terbiyeli bir oğlan düşünün öyle. Karakolda başıma gelmeyen kalmadı. İstanbulun arka sokaklarından, taşranın arka sokaklarından nerde varoş jiletçi esrarcı varsa orda. Hepsi kendini kabadayı zannediyolar falan böyle bi görüceniz. Benimle alay ediyolar bulaşıyolar falan... Giderek sinirlerim bozuldu. Komutanlarla aram açıldı. Yine böyle derlendiğim bir gün yanımda bir hödük vardı nöbete gitmeye hazırlanıyor merdivenlerin önünde. Sigara içiyor. Ver len bi dene dedim. Baktı. Harbi mi dedi. S...rim harbini ver dedim.
O gün bu gündür içiyorum.
Yok sağlığa zararlı da içmeyin de zart da zurt da... Bırakın bunları. Ben de biliyorum. Hayatımda bana zarar veren iki yerde bulundum. Birincisi askerlik. İkincisi de güvenlik görevlisi olarak çalıştığım o nalet yer. Bana iki hediyeleri oldu: 1-sigara. 2- sinirlendiğim zaman içime atardım artı ana avrat hed höd küfür ediyorum.
Daha önce 20 gün bırakmıştım. İlk iş görüşmeme gittim büyük bir şirkete. Nasıl heyecan yaptıysam görüşmeden çıktığımda o kışın ortasında sucuk gibi terlemiştim ve inanılmaz stresliydim. Markete koştum bir sigara alıp paketi hemen açtım. Yakarken geldi aklıma parasını vermek... Kısa LM sigarasıydı hatırlıyorum.
Sigaradan da içenden de nefret ederdim. Askerde, acemi birliğindeyken herkes sigara içerdi dumanı bana gelirdi. Herkes sigara içerdi, izmaritini paketini yere atardı. Her sabah ve de öğle yemeğinden sonra mıntıka temizliği... İçmediğim, ama zorla dumanını solumak zorunda kaldığım şeyin artıklarını, başkalarının pisliğini toplamak zoruma giderdi ama askerlik bu seve seve değil...
Acemilik bitip birliklerimize dağıtıldık. Bana bir köy karakolu denk geldi yanımda bir malla beraber. Bulunduğum ile de devlet habire sorunluları gönderiyormuş ilk gidince öğrenmiştim. Sabıkalı, cinayetten yatacak olan, tecavüzden yatacak olan nerde psikopat jiletçi cigaracı varsa tam yerine düşmüşüm. Ben de muallebi çocuğuyum burada beni tanıdığınız gibi küfürbaz haydo değilim. Baya dümdüz böyle, terbiyeli bir oğlan düşünün öyle. Karakolda başıma gelmeyen kalmadı. İstanbulun arka sokaklarından, taşranın arka sokaklarından nerde varoş jiletçi esrarcı varsa orda. Hepsi kendini kabadayı zannediyolar falan böyle bi görüceniz. Benimle alay ediyolar bulaşıyolar falan... Giderek sinirlerim bozuldu. Komutanlarla aram açıldı. Yine böyle derlendiğim bir gün yanımda bir hödük vardı nöbete gitmeye hazırlanıyor merdivenlerin önünde. Sigara içiyor. Ver len bi dene dedim. Baktı. Harbi mi dedi. S...rim harbini ver dedim.
O gün bu gündür içiyorum.
Yok sağlığa zararlı da içmeyin de zart da zurt da... Bırakın bunları. Ben de biliyorum. Hayatımda bana zarar veren iki yerde bulundum. Birincisi askerlik. İkincisi de güvenlik görevlisi olarak çalıştığım o nalet yer. Bana iki hediyeleri oldu: 1-sigara. 2- sinirlendiğim zaman içime atardım artı ana avrat hed höd küfür ediyorum.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- feuer
- Terabyte1

- Mesajlar: 3996
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 124 kez
- Teşekkür edildi: 225 kez
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
Tamamını izlemedim ama keyifli bir anlatımı var. ^^
Tokatla sigara bıraktırma diyor. asşfljalsşfj
Evet mucize ilaç vs yok, kendin istemelisin, ancak benim arkadaşımın alıp kullanmadığı nikotin bantları ilk günler için çok yardımcı oldu bana.
Tokatla sigara bıraktırma diyor. asşfljalsşfj
Evet mucize ilaç vs yok, kendin istemelisin, ancak benim arkadaşımın alıp kullanmadığı nikotin bantları ilk günler için çok yardımcı oldu bana.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
Ben sigara kullanmam ama muhabbeti güzel diye izledim sonuna kadar , nede olsa dam mandıra filozofu :)

