Yıllar önce şu işlemci fanı ne kadar saçma değişmeli demiştik, yeni yeni gelişmeler oluyor.
https://www.youtube.com/watch?v=tk1g_-CfcBE
Ahanda şurada eskiden konuştuklarımızın bir özeti var.
https://www.webkenti.net/2017/04/bilgis ... asarm.html
İşlemci fanı
Re: İşlemci fanı
Konunun pek bir okunurluğu yok ama en alta eklediği mizah ögesi iyiydilord_leo yazdı: 13 Ağu 2021, 02:49 Ahanda şurada eskiden konuştuklarımızın bir özeti var.
https://www.webkenti.net/2017/04/bilgis ... asarm.html
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez


