Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
ilkeryilmaz
Byte4
Mesajlar: 157 Kayıt: 24 Mar 2007, 11:42
Mesaj
gönderen ilkeryilmaz » 08 Nis 2007, 18:36
bilgisayarımın mac adresini bi türlü sorgulayamadım tam olarak yazarmısınız lütfen...
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 08 Nis 2007, 19:22
ilkeryilmaz yazdı: bilgisayarımın mac adresini bi türlü sorgulayamadım tam olarak yazarmısınız lütfen...
Baslat çalıstır a cmd komutunu yaz ilkeryılmaz sonra çıkan dos penceresine
getmac yaz fiizksel adres aktarma adı olarak görüceksin...
Saygılarımla
daddy_cool
Megabyte3
Mesajlar: 1272 Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen daddy_cool » 08 Nis 2007, 19:55
ben denedim bu sekilde olmadı!!! Bu ögrenmek için ek programlar da kullanabilirsiniz.
Örn; Sisoft Sandra Programı ile ögrenebilirsiniz...
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 08 Nis 2007, 20:00
hacker_a yazdı: ben denedim bu sekilde olmadı!!! Bu ögrenmek için ek programlar da kullanabilirsiniz.
Örn; Sisoft Sandra Programı ile ögrenebilirsiniz...
Nasıl olmaz mümkün degil
iste resim
Saygılarımla
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 08 Nis 2007, 20:10
aaa çok ilginç bunun açıklaması olmaaalııı
En son
Kripteks® tarafından 08 Nis 2007, 20:12 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
daddy_cool
Megabyte3
Mesajlar: 1272 Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen daddy_cool » 08 Nis 2007, 20:12
Yani alıyacagın O komut bende çalısmadı yukarıda resimde de gördügün gibi...
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 08 Nis 2007, 20:14
hacker_a yazdı: Yani alıyacagın O komut bende çalısmadı yukarıda resimde de gördügün gibi...
pardon pardon anladım olayı ama bir is var bunda
ethernet olduguna göre sende ne is bu usb modem mi
daddy_cool
Megabyte3
Mesajlar: 1272 Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen daddy_cool » 08 Nis 2007, 20:14
Hayır eternet modem!!!
Peki Senin XP PRO mu?
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 08 Nis 2007, 20:16
hacker_a yazdı: Hayır eternet modem!!!
Peki Senin XP PRO mu?
tabi ki simdi benim aklıma o gelmisti sende ki home mu ama ne ilgisi var mac adresi olması lasım degil mi yine hocamız nerde o biiz kesin aydınlatır
daddy_cool
Megabyte3
Mesajlar: 1272 Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen daddy_cool » 08 Nis 2007, 20:17
ewet bendeki Home. Hocamız sorunun nedenin eminimki kesin bir bilgiyle açıklayacaktır...
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53899 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 08 Nis 2007, 21:03
Xp home bu komutu desteklemez (getmac)
fakat benzeri bir komut ile MAc adresinizi ögrenebilirsiniz:
ipconfig / all komutunu verelim ve Physicall address kismina bakalim
Ensatech
Megabyte2
Mesajlar: 1173 Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez
Mesaj
gönderen Ensatech » 08 Nis 2007, 21:03
Baska bir nedeni olmalı buda Home ama
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 08 Nis 2007, 21:14
isler iyice karıstı hehe evet bence de baska bir nedeni var bence hacker a nın pc de bir olay var bunu çözmeliyizz
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53899 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 08 Nis 2007, 21:21
yazdigim cavap ya okunmadi yada anlasilmadi =? gayet acik ve net yazilisti oysaki