ASCII ile Akışkan Dinamikleri
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: ASCII ile Akışkan Dinamikleri
Çok güzelmiş.
Ama fizik olarak hatalı biraz. Gerçekte biraz daha farklı olur.
Buldum da beğenmiyorum, adamlar harflerden animasyon yapmış, herşeye rağmen beğendim.
Ama fizik olarak hatalı biraz. Gerçekte biraz daha farklı olur.
Buldum da beğenmiyorum, adamlar harflerden animasyon yapmış, herşeye rağmen beğendim.

