WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Cep telefonlarıyla ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen lord_leo »


Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen shampuan »

Ben diğer başıkta bunu anlatmaya çalıştım zaten. Adamın söylediklerini sistemli anlatamadığım için uzun uzun belirtemedim. Anlattıkları tamamen doğru. Sıkıntı yapçak bi'şey yok takip etmeyen yazılım ve firma sayısı neredeyse yok. Kullanın işte eninde sonunda ellerindesiniz. Ben kullanmıyorum.
mahferer
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 375
Kayıt: 07 Ara 2016, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4 kez
Teşekkür edildi: 28 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen mahferer »

Yazlık ev almışsınız, evin önünde belediye halk plajı var, 10 sene denize buradan girmişsiniz, sonra 11. sene halk plajında şöyle bir yazı "belediye halk plajımızda güvenlik kameraları ile yapılan kayıtların tiktok'da paylaşılmasına izin vermiyorsanız plaja giremezsiniz" Ne düşünürsünüz? Yandaki koydan girmeyi mi
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen feuer »

Ben silmiycem. Telegram kurdum silenlerle irtibat için. Bi zat bip demiş, o sebeple bip kullanmıycam.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen loveme »

Sözleşmeyi onayladınız mı?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen feuer »

ben son zamanlarda baya bir sözleşmeye onaya verdim okumadan hatta wapp a da verdim sanıyordum, vermemişim hergün soruyor, erteliyorum.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen loveme »

Onayladıysak geçmiş olsun mu
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Birşey olmaz bence
mahferer
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 375
Kayıt: 07 Ara 2016, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4 kez
Teşekkür edildi: 28 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen mahferer »

Sordum.net'e bir Telegram kanalı yakışır aslında..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Sosyal ağları hiç sevmem ama araştırırm bakalım ne menem birşeymiş :)
Kullanıcı avatarı
April
Byte3
Byte3
Mesajlar: 114
Kayıt: 23 Tem 2020, 13:11
Teşekkür etti: 302 kez
Teşekkür edildi: 89 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen April »

TBMM’den WhatsApp Gizlilik Politikası Açıklaması!
https://www.tamindir.com/haber/tbmm-wha ... asi_64969/
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen feuer »

Telegram = watsap ın istemiyorsan telefon numaranın görünmediği versiyonu diyelim. Ekstraları var.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen shampuan »

feuer yazdı: 14 Oca 2021, 18:40 Telegram = watsap ın istemiyorsan telefon numaranın görünmediği versiyonu diyelim. Ekstraları var.
Ben de sosyal medya kullanmıyorum. Kullanmadığım için de bu konulara baya cahil kaldım. Anlayan birisi bu konuda yazı yazıp paylaşsa da ıncığını cıncığını öğrensek feuer. :?:
Kullanıcı avatarı
feuer
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3996
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 124 kez
Teşekkür edildi: 225 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen feuer »

Sosyal medyadan çok mesajlaşma uygulaması (ya da kapalı sosyal medya) diyelim, grup oluşturabiliyorsun.

Watsap kullandıysan aynı türde bir uygulama. Ancak dediğim gibi bunda gizliliğini koruyabiliyorsun gruplarda, istersen no görünmüyor mesela.
Kendi kişi listendeki insanlar görünüyor watsap gibi onlara ses, video, döküman ve yazılı ileti gönderebilirsin (gruplarada), profiline fazladan fotoğraf koyabiliyorsun, ben yapmadım ama profilde videoda oluyor dediler watsaptan farklı olarak.
Eksisi bunda durum paylaşamıyorsun.

Daha güvenli watsaptan, sözleşme ve kullanıcı deneyimi açısından konuşursak.

Shampuan bende yeni kullanmaya başladım, açıkçası eğitim ile ilgili gruplarım olmasa kurmaz sadece watsapa devam ederdim. Bildiğim ayrıntıları bunlar telegramın. birde signal diyorlar belki onuda bir denerim.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: WhatsApp'ı Silmeli miyiz ?

Mesaj gönderen shampuan »

Telegram paylaşım ve güvenlik konusunda daha iyiymiş aslında. Yani kişilerarası güvenlikten bahsediyorum neticede o da veri çalıyordur. Ben bundan teeee yıllar evvel facebook kullanmaya başlamıştım o zamanlar yeni sayılırdı. 2010'dan 2014'e kadar falan kullandım sonra bir dıta yaramadığını düşünerek (tam bir saçmalık) hesabımı kalıcı sildim. Watsap olsun diğerleri olsun hiç kullanmadım. İhtiyar dedeler gibiyi bu tür platformlarda. Yıllardır bilişimle ilgilenmeme rağmen yenilenmem lazım çok geride kaldım.
Cevapla