Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Forumla ilgili güncel duyuru ve uyarıları burada bulabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15201
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2521 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53948
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen velociraptor »

Çok teşekkürler TRWE , sağolasın :)
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen cankusa »

Sağlıklı ve iyi yaşam dilerim.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen shampuan »

Abi cidden 50yi devirdin mi?

Vay be...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53948
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen velociraptor »

teşekkürler arkadaşlar , Evet yaşlandım
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen shampuan »

velociraptor yazdı: 10 Mar 2020, 14:33 teşekkürler arkadaşlar , Evet yaşlandım
Geriye kaldı 50... ;)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53948
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen velociraptor »

Allah bilir ne diyelim :)
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen trasmus »

Nice senelere, ben seni 35-40 yaşlarındadır sanıyordum :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53948
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen velociraptor »

sağolasın , Keşke olsaydım :D
Kullanıcı avatarı
BlueLife
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 292
Kayıt: 29 Ağu 2014, 20:42
Teşekkür etti: 46 kez
Teşekkür edildi: 68 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen BlueLife »

Konuyu yeni gördüm. :(
Biraz geç oldu ama sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu, huzurlu, hayallerini gerçekleştirebileceğin ... nice yıllar dilerim...

Resim
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

sıkma canını kime kalmış bu dünya dolu dolu dostlarınla sanalda reelde severek ve sevilerek her güne uyanıyor ve arkanda sevgi ile seni yad edecek 1 kişi bile varsa sıkılacak üzülecek bir şey değil bende 46 yım ama hiç göstermiyorum. ((=
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53948
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen velociraptor »

Çok teşekkürler arkadaşlar iyiki varsınız.

Resim
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen GOG »

doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara Tarkan abi 😊
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53948
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Doğum Gününüz Kutlu Olsun Velociraptor.....! (50'yi Devirdiniz....!)

Mesaj gönderen velociraptor »

Teşekür ederim :)
Cevapla

“Duyuru ve Uyarılar (Foruma üyelik)” sayfasına dön