
Hızlı Erişim menüsü sol tarafta gözükmüyor. - Çözüldü
- ProgramciHerif
- Byte1

- Mesajlar: 48
- Kayıt: 02 Mar 2017, 23:29
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Hızlı Erişim menüsü sol tarafta gözükmüyor. - Çözüldü
Klasör açtığım sol tarafta bulunan hızlı erişim menüsüne erişemiyorum ayrıca Creative Cloud sekmesini de silmek istiyorum konu hakkında bir kaynak bulamadım.


- ProgramciHerif
- Byte1

- Mesajlar: 48
- Kayıt: 02 Mar 2017, 23:29
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: Hızlı Erişim menüsü sol tarafta gözükmüyor.
Maalesef çalışmadı. Herhangi bir hata da yok sadece hızlı erişim menüsü gitti nereden aktif edileceğini bulamadım.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: Hızlı Erişim menüsü sol tarafta gözükmüyor.
O zaman şunları bir yapın
1.Sistem'e Güvenli Kip de girip erişimi deneyin eğer güvenli kip de sorun olmayıp normal oturumda sorun çıkartıyorsa
1.1.Virüs taraması yapın (mümkünse cd üzerinden tarama olsun)
1.2.Rootkit taraması yapın.
1.3.Windows Defender'ın güvenlik seviyelerine bakın
1.4.UAC durumuna bakın
1.5. DEP denen zımbırtının durumuna bakın
2.Windows Yerel Güvenlik İlke ayarlarından Bilgisayar yapılandırmasında Hızlı Erişşmle alakalı bir ayar var mı? Bakın varsa ayarı inceleyip duruma göre karar verin
3.Sistem geri yükleme noktanız varsa sistemi sorun olmayan zamana geri yükleyin.
4. Hızlı erişim öğelerinin izinlerine bakın bunun için harici bir gezgin yazılımını sordum.org power run yazılımı ile system kullanısı olarak başlatın oradan kendi hesaba geçip hızlı erişim kısayolları üzerindeki kısıtlamayı kaldırmayı deneyin
Aklıma gelenler bunlar şimdilik....
1.Sistem'e Güvenli Kip de girip erişimi deneyin eğer güvenli kip de sorun olmayıp normal oturumda sorun çıkartıyorsa
1.1.Virüs taraması yapın (mümkünse cd üzerinden tarama olsun)
1.2.Rootkit taraması yapın.
1.3.Windows Defender'ın güvenlik seviyelerine bakın
1.4.UAC durumuna bakın
1.5. DEP denen zımbırtının durumuna bakın
2.Windows Yerel Güvenlik İlke ayarlarından Bilgisayar yapılandırmasında Hızlı Erişşmle alakalı bir ayar var mı? Bakın varsa ayarı inceleyip duruma göre karar verin
3.Sistem geri yükleme noktanız varsa sistemi sorun olmayan zamana geri yükleyin.
4. Hızlı erişim öğelerinin izinlerine bakın bunun için harici bir gezgin yazılımını sordum.org power run yazılımı ile system kullanısı olarak başlatın oradan kendi hesaba geçip hızlı erişim kısayolları üzerindeki kısıtlamayı kaldırmayı deneyin
Aklıma gelenler bunlar şimdilik....
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- ProgramciHerif
- Byte1

- Mesajlar: 48
- Kayıt: 02 Mar 2017, 23:29
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Hızlı Erişim menüsü sol tarafta gözükmüyor.
Geri bildirim için teşekkürler o registry kaydını aşağıda vermişiz.
https://www.sordum.net/51951/windows-10 ... m-olmasin/
https://www.sordum.net/51951/windows-10 ... m-olmasin/
