"İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Kurulum gerektirmeyen (portable) programların paylaşım alanıdır..
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

"İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen shampuan »

Daha evvel Tarkan abi bu tür yazılımlar hakkında anasayfa yazıları yazmıştı. Yine de tekrar gündeme getirmek istedim. Zira birçok yazılım ya da yazılım içerisindeki bir parçacık özel hayatınızı gözetliyor olabilir. Keyloggerler yazdığınız yazıları, girdiğiniz şifreleri kaydedip, haberiniz olmadan kendisini yazan hekıra gönderir.

İşte bu yazılım, o anda herhangi bir programın ya da program içerisindeki bir modülün, sizi kaydedip kaydetmediğini söylüyor. Bu birinci özelliği. İkinci özelliği ise o anda internet üzerinden sizi gözetleyen var mı, onu tesbite yarıyor. Birazcık ingilizceniz olsa, zaten hemen nasıl kullanılacağını anlarsınız; o yüzden detaya girmiyorum.

Resim

Buyrun:
https://www.freewarefiles.com/SpyDetect ... 05886.html

Daha evvel interneti olmayan şahsi bilgisyarımda yaptığım testte, Avast antirüs içerisindeki bir .dll dosyasının beni takip ettiğini (herşeyimi izleyip kaydediyor), dizüstü bilgisayarımın dokunmatik faresinin sürücüsü içerisinde de tuş vuruşlarımı kaydeden bir keylogger olduğunu söyledi. Bunun üzerine antivirüs kullanımımı sonlandırdım. Touchpad'ı detaylı kullanmamı sağlayan o yardımcı yazılımı da kaldırdım. Testi tekrar yaptığımda "muhtemelen hayır" şeklinde yeşil uyarı verdi.

Mutlaka deneyin.

İyi kullanımlar.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen velociraptor »

Sağolasın , indirip tarattım Grafik kartı Nvidia sürücüsü benim Bilgisayardan dünyaya yayın yapıyormuş meğersem :D
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen cankusa »

Harikasınız
Kullanım açıklaması makbule geçer arkadaşlar.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen shampuan »

cankusa yazdı: 02 Eyl 2019, 07:58 Harikasınız
Kullanım açıklaması makbule geçer arkadaşlar.
Programı çalıştırıp check now düğmesine basıyorsunuz.
Birkaç saniye bekleyin.
Kırmızı renkte probabily yes - muhtemelen evet yazısı çıkıyorsa ispiyonlanıyorsunuz demektir.
Bu durumda hemen alttaki details yazısına basarsanız, neredeki hangi iş parçacığının, arkaplan uygulamasının sizi izlediğini gösterir.
Yeşil renkli probabily no muhtemelen hayır diyorsa sıkıntı tok.
Yukarıda örnek resimdeki adamın pcsinde casus yazılım yok imiş. Fakat sağdaki uyarıya göre canlı canlı izleniyor olabilir. Mesela webcamı o an açık olabilir ya da ekranı izleniyor olabilir. Bunu genellikle hekırlar yapar.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen cankusa »

Kullandıgım sistem Wın-7 tarattım sonuç

Yeşil renkli Probabily No
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen velociraptor »

Sende durum temizmiş.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen cankusa »

velociraptor yazdı: 02 Eyl 2019, 12:50 Sende durum temizmiş.
Windows 10 sisteminde bilgileri uçuran programı (manuel konumuna mı getirdiniz) sistemden kaldırdınızmı.

Önceden kurup imajını aldıgım wın-10 var kontrol edecegim sormamın sebebi
En son cankusa tarafından 02 Eyl 2019, 13:06 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen cankusa »

velociraptor yazdı: 02 Eyl 2019, 00:14 Sağolasın , indirip tarattım Grafik kartı Nvidia sürücüsü benim Bilgisayardan dünyaya yayın yapıyormuş meğersem :D
Programın çalışmasını manuel olarak mı düzelttiniz yoksa sistemden kaldırdınızmı.

Bende wın-10 ımajı var kontrol edecegimde ondan soruyorum
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen trasmus »

Resim
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen shampuan »

cankusa yazdı: 02 Eyl 2019, 13:05
velociraptor yazdı: 02 Eyl 2019, 00:14 Sağolasın , indirip tarattım Grafik kartı Nvidia sürücüsü benim Bilgisayardan dünyaya yayın yapıyormuş meğersem :D
Programın çalışmasını manuel olarak mı düzelttiniz yoksa sistemden kaldırdınızmı.

Bende wın-10 ımajı var kontrol edecegimde ondan soruyorum
DWS aracı kullandıysanız windowsun içinde bulamaması lazımdı. Eğer buluyorsa... O dll'leri silmek biraz riskli ama işi daha iyi bilen birinin bir kontrol edip gerekirse elle silinmesi daha iyi olur.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen shampuan »

trasmus yazdı: 02 Eyl 2019, 13:18 Resim
Gördüğüm kadarıyla nvidia driverleri içersinden birkaç dll dosyasının casus yazılım olabileceğini söylemiş. Ad değiştirerek etkisiz kılalım demeye korkuyorum, çünkü o dll'ler aynı zamanda önemli sürücü yazılımları ise sistem açılmaz olabilir.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen cankusa »

Imajdan Win-10 Pro yu cihaza yūkleyip tarattım sonuç

Yeşil renkli Probabily No
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen shampuan »

O halde probabiliy olarak izlenmiyorsun :) Ama probabiliy olarak... Belki vardır program tesbit etmemiştir, garanti yok.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen cankusa »

shampuan yazdı: 02 Eyl 2019, 20:59 O halde probabiliy olarak izlenmiyorsun :) Ama probabiliy olarak... Belki vardır program tesbit etmemiştir, garanti yok.
Şimdi bu yazdıkların beni şok etti
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: "İzleniyor muyum?" Programı (Free-Portable)

Mesaj gönderen velociraptor »

cankusa yazdı: 02 Eyl 2019, 13:05 Programın çalışmasını manuel olarak mı düzelttiniz yoksa sistemden kaldırdınızmı.
Bende wın-10 ımajı var kontrol edecegimde ondan soruyorum
Ben öylece bıraktım henüz Bilgisayarım yayına devam ediyor. aşağıdaki şekilde düzelteceğim
https://www.sordum.net/44603/nvidia-gra ... z-kuralim/
Cevapla