Haberlerde falan sürekli cinsel taciz kelimesi kullanılıyor buna Tecavüz denmiyormuydu ? , Türkçede bazı kelimeler eskiden bu şekilde kullanılmazdı mesela ;
TACİZ : TDK - a. (ta:ciz) Tedirgin etme, rahatsız etme.
Tecavüz : TDK - Namusuna saldırma , Başkasının hakkına el uzatma , Aşma, ötesine geçme.
ASİST : Bildiğim kadarı ile Futbolda sadece PAS vardır bunu neden hangi sebeple kim uydurup Türkçede son 5-10 yıldır kullanmaya başladı
Atarlanmak : Nedir bilmiyorum ama Diklenmek nedir biliyorum.
ETKİSİZ HALE GETİRMEK: Anlamı Öldürmek
Varsa sizde ilaveler yapın , yeni Türkçe sözlük yapıyoruz sanki REZALET
Taciz kelimesi doğru mu kullanılıyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15159
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2509 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: Taciz kelimesi doğrumu kullanılıyor
Bu durum Türkçe'nin diğer diller karşısındaki erozyonundan kaynaklanmakta bu da beni hem kızdırmakta hemde üzmektedir.velociraptor yazdı: 12 Ağu 2019, 18:30 Haberlerde falan sürekli cinsel taciz kelimesi kulanılıyor , Türkçede bazı kelimeler eskiden bu şekilde kullanılmazdı mesela ;
TDK : taciz - a. (ta:ciz) Tedirgin etme, rahatsız etme.
TDK : Tecavüz - Namusuna saldırma , Başkasının hakkına el uzatma , Aşma, ötesine geçme.
ASİST : Bildiğim kadarı ile Futbolda sadece PAS vardır bunu neden hangi sebeple kim uydurup Tğürkçede son 5-10 yıldır kullanmaya başladı
Atarlanmak : Nedir bilmiyorum ama Diklenemek nedir biliyorum.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: Taciz kelimesi doğru mu kullanılıyor
Yakında Ortayaş , Genç neslin hangi dili konuştuğunu anlamayacak
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15159
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2509 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: Taciz kelimesi doğru mu kullanılıyor
Aynen öyle sayın admin....velociraptor yazdı: 12 Ağu 2019, 19:13 Yakında Ortayaş , Genç neslin hangi dili konuştuğunu anlamayacak
