Komşuda sabahlar olmuyor eylencenin dibine vurmuşlar , Türkiyede ise ekonomik kriz , silah alımı , döviz şu mu olur bu mu olur konuşuluyor , Yok biz yaşamasını bilmiyoruz okadar.
Milko kalaydzhiev & nasko mentata - bramchalka
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Milko kalaydzhiev & nasko mentata - bramchalka
Komşuda sabahlar olmuyor eylencenin dibine vurmuşlar , Türkiyede ise ekonomik kriz , silah alımı , döviz şu mu olur bu mu olur konuşuluyor , Yok biz yaşamasını bilmiyoruz okadar.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: Milko kalaydzhiev & nasko mentata - bramchalka
Yorumları boşver hanımlar ateş ediyor yalnız. :D
:wink: 
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Milko kalaydzhiev & nasko mentata - bramchalka
Dediğim gibi komşularda sabahlar olmuyor eylence gırla , Yunanı , bulgarı , Romeni , bizde iki kadeh rakı içen kendini Alemin kralı sanıyor , Alman ayakta duramasa bile efendiliğini korur sağı solu rahatsız etmez (%99 u) birde bizim millete bak.
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: Milko kalaydzhiev & nasko mentata - bramchalka
Haklısın abi. Benim içki dans kültürüm olmadığından pek sallamıyorum. Çok içilen bi mahallede de olmadığımdan birşeyden rahatsız olmuyorum. Ama almanlar cidden bozmuyorlarmış. Oraya yeni giden birisi alkol sorunları var diyordu. Ucuz olduğundan kasayla viski alıyorlar diyor. Sonra ruslar içince epey dağıtıyormuş kavga çıkarıyorlarmış :) Bizimkiler ise çok renkli. Kavga çıkaran da var, alemin kıralı sanan da, canım kardeşim gel bi öpiiim mcuk mcuk tipler de var yapış yapış... :D
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Milko kalaydzhiev & nasko mentata - bramchalka
Evet Rusların Almanlardan çok daha kalitesiz ve kültürsüz bir millet olduğunu bizzat gözlemledim , Hayat dersi işte yaşamadan veya kitaplardan öğrenilmez. (Elbette burada Erkekler ve kadınları ayrımak gerek , Rusların kadınları çok daha düzgün ve kültürlü erkekleri resmen Çöp)


