Merhabalar
Yaklaşık son bir aydır Mozilla'nın Firefox'u çatallaması olan " Developer Edition" sürümünü kullanmaktayım.İnanıl bana ben bu kadar hızlı ve seri işlem yapan ki benim sistemim eski ve yaşlı PC sistemin'de (12.yılında olan bir notebook) milim bugsal hata vermedi bu sürüm.
Bu sürüm daha çok Web site yapımcılarına hitap etse, normal olmayan PC kullanıcılarına hitap da etmekte......Bugün 25 MB tamamlayıcı bütünleştirme güncellemeleri adım ve yazılım kendini bir adım öteye taşıdı.Tavsiyemdir indirin ve deneyin......
İndirme;
https://www.mozilla.org/tr/firefox/69.0 ... rsion=68.0
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Web Masterlar Ve IT Kullanıcılar İçin: Firefox Developer Edition
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez

