acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
selamün aleyküm arkadaşlar nasılsınız iyimisiniz keyifler nasıl iyimi benim kasa bilgisayar kapalı şu an acronisde imajı yüklemek istiyorum yedeğini aldım nasıl yapabiliriz farklı bilgisayar için
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
Sistem genelleştirmesi yapmadıysan, aldığın imajı başka bilgisayarda çalıştıramazsın. yani başka bir bilgisayarın harddiskine yükleyince o bilgisayarda yüzde 90 mavi ekran verir açılmaz. Açılırsa eğer ilk iş driverleri kaldırıp yeniden başlatmak olacaktır ki, açılır açılmaz driverler yüklenebilsin.
İmaj, genellikle elinizdeki bilgisayarın yedeğini almak için yapılan bir işlemdir. Şayet o sisteme windows 7 sistem genelleştirmesi yaparsanız, diğer bilgisayarlarda da açılabilir hale gelecektir. Bazı durumlarda sistem genelleştirmesi yapılmış windowsların diğer bilgisayarlarda hiç açılmayıp bozulduğu da olmuştur. Bu nedenle, elinizin altındaki o imajı, ola ki sisteminiz göçerse, yedekte tutmak için saklayın.
Aman kardeşim, ne olur TW ile bağlanabilir misin falan deme, yapamam. Anladığım kadarıyla sen bu işin peşini bırakmayacaksın. İnsanlar genellikle uzaktan bağlanmaya üşenirler. Çünkü uzun süren ve sıkıntılı iş. Acronis kullanmadım hiç. Anlasam vakit ayırıp yapayım dicem ama bilmiyorum. Ha bir kaç saat ayırsam öğrenirim ama ihtiyaç duymuyorum format atmak daha güzel geliyor bana. Acronis konusunda yapılacak işlem sistemin en az bir kez yeniden başlatılmasını gerektirebilir. Bu da TW bağlantısını keseceği için, işlemi kesintisiz yapma olanağı yok. O yüzen ne yap yap, kendi kendine öğren.
Senin yapacağın iş, acronis ile alınan imajın sisteme nasıl geri yükleneceğini öğrenmek. Onu da okuya okuya yavaş yavaş öğrenirsin. Haydi kolay gelsin.
İmaj, genellikle elinizdeki bilgisayarın yedeğini almak için yapılan bir işlemdir. Şayet o sisteme windows 7 sistem genelleştirmesi yaparsanız, diğer bilgisayarlarda da açılabilir hale gelecektir. Bazı durumlarda sistem genelleştirmesi yapılmış windowsların diğer bilgisayarlarda hiç açılmayıp bozulduğu da olmuştur. Bu nedenle, elinizin altındaki o imajı, ola ki sisteminiz göçerse, yedekte tutmak için saklayın.
Aman kardeşim, ne olur TW ile bağlanabilir misin falan deme, yapamam. Anladığım kadarıyla sen bu işin peşini bırakmayacaksın. İnsanlar genellikle uzaktan bağlanmaya üşenirler. Çünkü uzun süren ve sıkıntılı iş. Acronis kullanmadım hiç. Anlasam vakit ayırıp yapayım dicem ama bilmiyorum. Ha bir kaç saat ayırsam öğrenirim ama ihtiyaç duymuyorum format atmak daha güzel geliyor bana. Acronis konusunda yapılacak işlem sistemin en az bir kez yeniden başlatılmasını gerektirebilir. Bu da TW bağlantısını keseceği için, işlemi kesintisiz yapma olanağı yok. O yüzen ne yap yap, kendi kendine öğren.
Senin yapacağın iş, acronis ile alınan imajın sisteme nasıl geri yükleneceğini öğrenmek. Onu da okuya okuya yavaş yavaş öğrenirsin. Haydi kolay gelsin.
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
yapamıyorum arkadaşlar format isosu varmı acaba orjinal temiz windows 7 ultimate x64 bit
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
farklı bilgisayar da kendi sistemindeki aynı donanımlar olmalı yani atıyorum kurumsal bir firmada bütün pcler aynıdır 100 adet kadar diyelim her birine formatla+ sürücü kurulumları ile uğraşmaktansa acronisle aynı kurulumu yapabilirsin 100 adet pc ye yapabilirsin kısa süredeeskehacettepe yazdı: 04 May 2019, 10:43 selamün aleyküm arkadaşlar nasılsınız iyimisiniz keyifler nasıl iyimi benim kasa bilgisayar kapalı şu an acronisde imajı yüklemek istiyorum yedeğini aldım nasıl yapabiliriz farklı bilgisayar için
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
nasıl yapacağız temiz windows yokki abi ambassador abi acronisle yedek almak için
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
öyle bir şansım hiç yok iş yerindeyim keza evde de internet yok ! (=
windows 7 64 bit türkçe SP1
Kod: Tümünü seç
https://drive.google.com/file/d/0B9n_8D-TkeZcQ2k4VVJhNWJLdUk/view-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
arkadaşlar ya temiz windows isosu varmı lisans anahtarında ve internet driverinde problem olmıyacak şekilde
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
trwe abi burdamısın orjinal lisans anahtarı bulamadımda yardımcı olabilecek kimse yok abi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53900
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19706 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: acronis farklı bilgisayarlara imaj atma
velociraptör abi format isosu bulamadım abi lisans anahtarında problem olmıyacak şekilde sürekli problem yaşıyorumda abi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53900
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19706 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
-
eskehacettepe
- Kilobyte1

- Mesajlar: 212
- Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
- Teşekkür edildi: 1 kez
