CCbotlu bir internet kafedeyiz. İmajlar deepfreeze mantığıyla korunuyor. İşlem yapmak için açtık. Chrome ve firefox güncelleme istiyor, her açılışta veri çektiği için sistemleri yavaşlatıyor ve diğer bilgisayarların da netini yavaşlatıyordu.
Güncellemeleri yaptık. Fakat yeniden başlattığımızda hangi tarayıcı varsayılansa, masaüstü gelir gelmez o açılıyor.
NELER YAPTIK?
MSCONFİG'e baktık. Bir sorun göremedik. Başlangıç kısmına da baktık, orada da birşey yok.
Tarayıcı ayarlarını karıştırdık, birşey anlamadık.
CCleaner ile başlangıçta sekmesini kontrol ettik, tarayıcılara dair birşey yok. Tarayıcı eklentilerinde bazı şeyler gördük. Ama bu şeylerin ne olduğunu anlayamadık. 6-8 kadar eklentinin ikisi sorunsuz video oynatma ile ilgili gerekli eklenti, diğerlerinin adı madı belli değil. Çerezleri temizdedik, kalacak çerezlerin hepsini sildik. Yine aynı.
Firefox'u kaldırdık, bu defa bir dahaki restartta internet explorer otomatik açıldı. Şaşkınız.
Ne yapmalıyız?









