[ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

[ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen shampuan »

Bu konu çözülmüştür. Takip eden ikinci iletiyi okuyunuz.

CCbotlu bir internet kafedeyiz. İmajlar deepfreeze mantığıyla korunuyor. İşlem yapmak için açtık. Chrome ve firefox güncelleme istiyor, her açılışta veri çektiği için sistemleri yavaşlatıyor ve diğer bilgisayarların da netini yavaşlatıyordu.

Güncellemeleri yaptık. Fakat yeniden başlattığımızda hangi tarayıcı varsayılansa, masaüstü gelir gelmez o açılıyor.

NELER YAPTIK?

MSCONFİG'e baktık. Bir sorun göremedik. Başlangıç kısmına da baktık, orada da birşey yok.

Tarayıcı ayarlarını karıştırdık, birşey anlamadık.

CCleaner ile başlangıçta sekmesini kontrol ettik, tarayıcılara dair birşey yok. Tarayıcı eklentilerinde bazı şeyler gördük. Ama bu şeylerin ne olduğunu anlayamadık. 6-8 kadar eklentinin ikisi sorunsuz video oynatma ile ilgili gerekli eklenti, diğerlerinin adı madı belli değil. Çerezleri temizdedik, kalacak çerezlerin hepsini sildik. Yine aynı.

Firefox'u kaldırdık, bu defa bir dahaki restartta internet explorer otomatik açıldı. Şaşkınız. :? :( :?: :evil:

Ne yapmalıyız?
En son shampuan tarafından 21 Nis 2019, 15:09 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen shampuan »

Yapılan araştırmalarda, herhangi bir tarayıcının başlangıçta kendiliğinden açılması sorununun, AKINSOFT web filtresi yazılımından kaynaklandığını, yazılımın internete bağlanmasının engellenerek sorunun çözülebildiğini anlamış bulunuyoruz. Bu yazılım internet kafe ortamlarında güya zararlı sitelere girişleri engellemek için tasarlanmıştır. Fakat sık sık anasayfa değiştirme sorunsalı vardı. Bunu bir kez engellemiştik. Daha sonrasında uzun bir süre hiç rahatsız etmiyordu. Ancak bir süre sonra yine tarayıcı açarak otomatik olarak bazı siteleri açma eğilimi kazanmış. Sürüm eski olunca ve o siteler tarafımızdan önceden engellendiği için, sadece google arama sayfası açılabiliyordu.

Şükürler olsun çözdük.

Resim

Ya da şöyle de olabilirdi:
SORUN ÇÖZÜLED!
TENK YU SORDUM NET! :D
En son shampuan tarafından 21 Nis 2019, 15:25 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Yazılımsal Çözümler

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

1.Aşağıdaki yazılımı netten bulun

Resim

Bu yazılımla, sistemdeki tüm bileşenleri güvenlik testinden geçirebilir sorunun köküne inebilirsiniz.Güvenlik herşeydir.

2.Aşağıdaki yazılımla Windows Başlangıç Girişlerileri düzenleyebilirsin,çalışan en gizli işlemleri görebilirsin,hizmetlere müdahale edebilirsin.

Resim

3.Windows Olay Günlüklerinde Yazılımlar Bölümüne bakın.

4.İnternet Explorerı güncelleyip,ardından Firefox yazılımını kurup yetkileri Firefox devredin.

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen shampuan »

Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

SORUN ÇÖZÜLED!
TENK YU SORDUM NET! :D

hastayım bunun ingilizceyi hunharca katletmesine.....:D (okunduğu gibi yazıyor,yazdığı gibi okuyor..... :))
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen shampuan »

Sen benim aradığım filmler listemi görmemişsin:
Resim

açamazsın diye alternatif:
Resim
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ne bu....?
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen shampuan »

Adını hatırlayamadığım filmleri metin olarak yazıyorum. Bunları DH foruma soruyorum. Bulunanlara bulundu yazıyorum. İndirdiklerime İNDİRAGANDİLENDİRİLDED!, bulunamayanlara BULUNAMIYORİNG!.. veya bunun gibi şeyler yazıyorum. Kendi çapımda gırgır yapıyorum anlayacağın.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

shampuan yazdı: 21 Nis 2019, 15:35 Adını hatırlayamadığım filmleri metin olarak yazıyorum. Bunları DH foruma soruyorum. Bulunanlara bulundu yazıyorum. İndirdiklerime İNDİRAGANDİLENDİRİLDED!, bulunamayanlara BULUNAMIYORİNG!.. veya bunun gibi şeyler yazıyorum. Kendi çapımda gırgır yapıyorum anlayacağın.
İyimiş, desene sende benim gibi kendinle barışık bir kişiliğe sahipsin.Gırgır alanında tek rakibim THY değil, Cem YILMAZ'dır
Kendisi benim öğrencim olur (şimdi bu mesajı okuyormuş kendisi ama olmaz adamın ilgi alanı değil pc....nereden görecek ki kendisiyle gıgır geçildiğini....) :D :lol: 8)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ya da şöyle de olabilirdi:
SORUN ÇÖZÜLED!
TENK YU SORDUM NET!

Bu böyle yazılmaz değerli üyemiz @shampuan Efendi.....

Böyle yazılır.

SORUN ÇÖZÜLDÜ
TEŞEKKÜRLER SORDUM.NET

İngilizcesi de böyle olur....

PROBLEM SOLVED
THANKS SORDUM.NET

:D :D :lol: :lol:
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

trwe yazdı: 21 Nis 2019, 15:48 Ya da şöyle de olabilirdi:
SORUN ÇÖZÜLED!
TENK YU SORDUM NET!

Bu böyle yazılmaz değerli üyemiz @shampuan Efendi.....

Böyle yazılır.

SORUN ÇÖZÜLDÜ
TEŞEKKÜRLER SORDUM.NET

İngilizcesi de böyle olur....

PROBLEM SOLVED
THANKS SORDUM.NET

:D :D :lol: :lol:
Hatta biraz hava atalım

Alamancası da böyle olur

PROBLEM GELÖST
DANKE SORDUM.NET

Tabii tüm bunları dalga_gıgır geçmek için yazmaktayım.Ciddiyet ciddiyet nereye kadar arkadaş.....Fazla sert olursan ÇAT....! diye kırılırsın.....!

TRWE_2012
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53900
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19706 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen velociraptor »

Halletmenize sevindim :)
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen burak35 »

yazılımsal sorun olurda böyle sorun olurmu yahu , kendi kafasına göre tarayıcılar çat diye açılması nedir öyle , neyse geliştiricileri olayın farkındadır umarım.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen shampuan »

Yine bazı makinelerde chrome açılmaya başladı :(
Ne yapacağız bilmiyoruz...
Ne güzel SORUN ÇÖZÜLED! espirisi yapmıştım...
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: [ÇÖZÜLDÜ]Tarayıcılar Başangıçta Çalışıyor - Kapatamıyoruz

Mesaj gönderen burak35 »

sorunun bir daha ortaya çıkması ilginç , belki o programı değiştirir sorunu çözersiniz. akınsoft benzeri başka programlarda vardı galiba bence deneyin derim
Cevapla