Uzun zamandır aklıma takılan bir konu ha araştırmasınıda yaptım ama dişe dokunur kayda değer bir bilgi bulamadım.Belki var ben bulamıyorum belkide beceriksizliğimdir bu.....Ama bunu burada konu olarak açmaya karar verdim.
Sorum Şu:
Windows İşletim Sistemlerinde Kurulumla Gelen Windows varsayılan sağ menü komutlarını;
1.Nasıl görünmez yapıp devredışı bırakabilirim (orada olacak ama görünmeyecek ve devredışı olacak)
2.Nasıl kalıcı silebilirim bir daha geri gelmemek üzere (bazı komutlar sistemi kapatıp açıldığında, tekrar sağ menüye yerleşiyor.Örnek Media Player Komutları)
Mesela ben aşağıda ekran görüntü verilen Media Player komutlarından dertliyim.İstemiyorum bunları her dizine sağ tıkladığımda karşıma çıkmaları sinirimi zıplatmaya yetiyor.Bu konuda bilgisi olan varsa başta Velociraptor olmak üzere, yardımcı olabilir misiniz bana

İnsan bilmediğini sormalı ve öğrenmeye çalışamalıdır.
Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler ederim.
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı




