Başlat taki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim? - Çözüldü

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
AgaBey123
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 314
Kayıt: 20 Tem 2017, 21:47
Teşekkür edildi: 3 kez

Başlat taki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim? - Çözüldü

Mesaj gönderen AgaBey123 »

Merhaba Sordum.net ailesi. Yine bir konuda sizden yardım isteyeceğim. Windows 10'daki başlat menüsünde bulunan kapatma seçeneğini tamamen kaldırmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Başlat Menüsündeki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim?

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

Yamicsoft Windows 10 Manager programının arayüzünde bu tip şeyleri kapatabiliyorsunuz diye hatırlıyorum (=
Kullanıcı avatarı
AgaBey123
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 314
Kayıt: 20 Tem 2017, 21:47
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Başlat Menüsündeki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim?

Mesaj gönderen AgaBey123 »

AmbaSSadoR yazdı: 13 Ara 2018, 17:21 Yamicsoft Windows 10 Manager programının arayüzünde bu tip şeyleri kapatabiliyorsunuz diye hatırlıyorum (=
Cevabınız için teşekkür ederim. Dediğiniz programı biliyorum. Acaba tam olarak hangi seçenekler ile kapatılıyor?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Başlat Menüsündeki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim?

Mesaj gönderen velociraptor »

Ansayfaya başlık olarak konu anlatımı yapılacaktır , sorun için teşekkürler
Kullanıcı avatarı
AgaBey123
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 314
Kayıt: 20 Tem 2017, 21:47
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Başlat Menüsündeki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim?

Mesaj gönderen AgaBey123 »

velociraptor yazdı: 13 Ara 2018, 22:33 Ansayfaya başlık olarak konu anlatımı yapılacaktır , sorun için teşekkürler
Asıl ben teşekkür ederim. :) Yazıyı dört gözle bekliyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Başlat Menüsündeki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim?

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
AgaBey123
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 314
Kayıt: 20 Tem 2017, 21:47
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Başlat Menüsündeki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim?

Mesaj gönderen AgaBey123 »

Tam istediğim gibi bir yazılım olmuş. Çok teşekkür ederim. :)
Kullanıcı avatarı
AgaBey123
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 314
Kayıt: 20 Tem 2017, 21:47
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Başlat taki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim? - Çözüldü

Mesaj gönderen AgaBey123 »

Yazılımı denedim ve işe yaradığını söyleyebilirim. Bir kez daha teşekkür ederim. :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Başlat taki Kapatma Seçeneğini Nasıl Kaldırabilirim? - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

Geri bildirim için teşekkürler
Cevapla