Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15186
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Not-1:

Ekran görüntülerinde anlatılan özelleştirilmiş Microsoft Yönetim Konsolu aşağıda TRWE_2012 tarafından, sizlerin kullanımına sunulmuştur.Bu .msc dosyası her windows işletim sistemi sürümünde bazı alt bileşenler eksik olarak çalışacaktır.

SORDUMNETFORUM.7z 27.32 KB : https://www.dosyaupload.com/egvR

Not 2:

Bu konu alanında ilk ve benzersizdir.Alıntı yapacaklar lütfen web sitesinin adresini kaynak olarak göstersinler.Aksini yapanlarla mahkemede görüşebiliriz......!

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen velociraptor »

Sağolasın , yeni bir bilgisayar almayı düşünüyordun erteledinmi ?
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15186
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 28 Kas 2018, 01:56 Sağolasın , yeni bir bilgisayar almayı düşünüyordun erteledinmi ?
Evet almayı düşünüyorum ama bir türlü maddi açıdan belimi doğrutamadım ki.....Ama aklımda eğer şans eseri bir işe girersem 2.ayda bir msi dizüstü alacağım.....Ama şimdilik bu emektar ile idare ediyoruz.Bu emektar beni her an bırakabilir zira diski (160 GB'lık sığa S-ATA II 5400 rpm,raid 2) 37156 saati aştı.....!

Bakalım gittiği yere kadar dayanmaya devam.....Teşekkürler ilgi ve alakan için.... :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen velociraptor »

HImm anladım , malesef fiyatlatda indirim olmadı şahane cuma indirimlerinde özellikle laptoplara baktım ama 3000 TL altında eh işte diyebileceğim hiçbir modele rastlamadım ki bana göre bu fiyat yüksek
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15186
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 28 Kas 2018, 02:05 HImm anladım , malesef fiyatlatda indirim olmadı şahane cuma indirimlerinde özellikle laptoplara baktım ama 3000 TL altında eh işte diyebileceğim hiçbir modele rastlamadım ki bana göre bu fiyat yüksek

Ya bende(gençlerin söze başlama hitap şekli=ya) şöyle bir düşünce var.Eğer ben alacağım notebook için Gaming olarak standartı belirlersem (maksat oyun oynamak değil) bir daha sistem almak için uğraşmam diye düşünüyorum.4000 TL gözden çıkarmayı niyetliyim(parayı biriktirip nakit olarak makine alma niyetim var)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen velociraptor »

O fiyata güzel modeller var , umarım parayı bulabilirsin
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15186
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 28 Kas 2018, 02:10 O fiyata güzel modeller var , umarım parayı bulabilirsin
Paranın yolu Mühendisliğimi yapmaktan geçiyor ama kör olası işveren elinden gelse, karın tokluğuna çalıştıracak beni.....
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windowslarda Özelleştirilmiş Yönetim Konsolu Oluşturma Ve Kullanma

Mesaj gönderen velociraptor »

Ülkede bir kesim için şartlar giderek zorlaşıyor malesef
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön