Bu seneryoya göre format atmak istiyorsanız
-İşlemi nasıl yaptım Kurulu sistemin C:klasörüne drivepack programını klasör olarak kaydettim.
-Acronıs programı ile sistemin bekabını aldım.Sistem Wındows 7x64
-Yeni bir cihaza bu bekab ile format atacak (Recover) iseniz yeni cihazın Wındows 7x64 olması gerekiyor
-Format işlemi bittikten sonra cihazınızı yeniden başlattıgınızda ınternet baglantınız olmayacaktır.
-C:klasöründeki driverpack-network programını çalıştırın yüklenmesi gereken programlar ve drevirler ekrana gelecektir.Bunlardan 2 adet programı
çalıştırın digerlerini kontrol edip karşılarındaki çenti kaldırınız.
(dikkat driverpack-network programının bütününü kontrol ediniz ilgisiz programlarıda yüklemek isteyecektir)
1-Ag kartı yapılandırması
2-Kablosuz ag yapılandırması
-Cihazınız bu iki programı yükledikten sonra internete baglanacaktır.
-İsterseniz driverpack-network programını tekrar çalıştırıp gerekli olan drevirleri yükleyebilirsiniz
-İsterseniz daha önceden almış oldugunuz drevir yedeklerinden yükleme yapabilirsiniz.
-Drevir yükleme işlemi bittikten sonra cihazınızı yeniden başlatınız
-Cihazınız açıldıgında Programları kurulmuş sisteminiz hazır.
NOT: (Bekabını aldıgınız cihaz Windovs 7x32 ise format atacagınız cihazın da Wındows 7x32 olması gerekiyor)
DriverPack Offline Network:Download
https://drp.su/tr/info/driverpack-network