Acronıs yedegi

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Acronıs yedegi

Mesaj gönderen cankusa »

Acronıs ile işletim sistemimin yedegini aldım (tıb) bunun içerisine klasör içerisinde program ilavesi yapmak istiyorum nasıl yapmalıyım

Resim


Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53917
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19738 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen velociraptor »

Acroniste Böyle birşeyin desteği varsa bile duymadım
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen shampuan »

Çok riskli. Kalıp bir daha kullanılamaz hale gelebilir.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen cankusa »

Bu konuyu neden açtım Elinizde Acronıs ile almış oldugunuz Wındows işletim sistem yedegi var (tıb) dosyası bu kalıbı usb ye atıp bununla tanıdıgınız
dostlarınızın bilgisayarlarına format atabilirsiniz sorun yok ben bunu denedim gayet başarılı sorunsuz.

1-Cihazı yeniden başlattıgınızda Sürücüler olmadıgı için ınternete baglanamıyorsunuz
2-Sürücüleri yüklemek için ınternet baglantısına gerek olmadan (Offline DriverPack_17.7.101-18104_Network) programı ile bu işlemi yapabiliriz
3-Bu imajın içerisine (Offline DriverPack_17.7.101-18104_Network) programını taşıyabilirsem sorunu büyük ölçüde çözecegime inanıyorum

DriverPack Offline Network:Download

https://drp.su/tr/info/driverpack-network
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen shampuan »

Tamam driverpack'ı biliyorum hatta yakın bir zamanda offline İSOsunu indirmiştim çok işimize de yaradı yani. Ama şöyle bir durum var: o acronis kalıbındaki windowsun "genelleştirilmiş windows" olması gerekiyor ki hemen hemen her sistemde açılabilsin. Biz bunu bir internet kafede denerken bazı makinelerde hata verdiğini açılamadığını gördük. Dolayısıyla yapabilseniz de bir garanti yok. İçine driver ekledikçe de iso boyutu büyüyecektir.

Şu an yazdığım yer bir internet kafe. Burada server sistemi kurduk. Halkarasında "disksiz sistem" deniyor. Bir tane server makine toplayıp kuruyorsun. Bu makinede windows server kurulu. Sistemin içine de tüm makinelerle uyumlu windows7 imajı koyuyorsun. Yani içine sürücüdür oyundur bilmemnedir herşeyi kurulu bir makinenin imajını norton ghosta benzer bir uzantıyla kaydetmişler. Bir clienti (bilgisayarı) açtığımızda bu bilgisayar kendi harddiskini bulamıyor çünkü yok. Hemen ağ üzerinden bu servere ulaşıyor ve windows server içindeki o imajı buluyor, onunla açılıyor (rama yükleniyor). Ardından sistem başlıyor. Bir güncelleme vb yapılacağı zaman ana makineye ellemeden, herhangi bir clienti açıyorsun. Burada server için gereken bir şifre parolayı girdikten sonra güncellenecek oyunu açıp güncelleştiriyorsun. Güncellemeler o kalıba işleniyor. Bunu serverdaki özel program yapıyor. Oradaki imaj dosyası tüm makineler için güncellenmiş oluyor.

Ama senin elindeki imaj için bunun nasıl yapılacağını hiç bilmiyorum. Bence sen onu sadece buraya değil de birçok bilişim sitesinde sor. Şayet yanıt alabilirsen deneyip burada da paylaş.

kolay gelsin.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen cankusa »

Bu seneryoya göre format atmak istiyorsanız

-İşlemi nasıl yaptım Kurulu sistemin C:klasörüne drivepack programını klasör olarak kaydettim.
-Acronıs programı ile sistemin bekabını aldım.Sistem Wındows 7x64
-Yeni bir cihaza bu bekab ile format atacak (Recover) iseniz yeni cihazın Wındows 7x64 olması gerekiyor
-Format işlemi bittikten sonra cihazınızı yeniden başlattıgınızda ınternet baglantınız olmayacaktır.
-C:klasöründeki driverpack-network programını çalıştırın yüklenmesi gereken programlar ve drevirler ekrana gelecektir.Bunlardan 2 adet programı
çalıştırın digerlerini kontrol edip karşılarındaki çenti kaldırınız.
(dikkat driverpack-network programının bütününü kontrol ediniz ilgisiz programlarıda yüklemek isteyecektir)
1-Ag kartı yapılandırması
2-Kablosuz ag yapılandırması
-Cihazınız bu iki programı yükledikten sonra internete baglanacaktır.
-İsterseniz driverpack-network programını tekrar çalıştırıp gerekli olan drevirleri yükleyebilirsiniz
-İsterseniz daha önceden almış oldugunuz drevir yedeklerinden yükleme yapabilirsiniz.
-Drevir yükleme işlemi bittikten sonra cihazınızı yeniden başlatınız
-Cihazınız açıldıgında Programları kurulmuş sisteminiz hazır.

NOT: (Bekabını aldıgınız cihaz Windovs 7x32 ise format atacagınız cihazın da Wındows 7x32 olması gerekiyor)

DriverPack Offline Network:Download

https://drp.su/tr/info/driverpack-network
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15168
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5315 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

cankusa yazdı: 14 Kas 2018, 13:05 Bu seneryoya göre format atmak istiyorsanız

-İşlemi nasıl yaptım Kurulu sistemin C:klasörüne drivepack programını klasör olarak kaydettim.
-Acronıs programı ile sistemin bekabını aldım.Sistem Wındows 7x64
-Yeni bir cihaza bu bekab ile format atacak (Recover) iseniz yeni cihazın Wındows 7x64 olması gerekiyor
-Format işlemi bittikten sonra cihazınızı yeniden başlattıgınızda ınternet baglantınız olmayacaktır.
-C:klasöründeki driverpack-network programını çalıştırın yüklenmesi gereken programlar ve drevirler ekrana gelecektir.Bunlardan 2 adet programı
çalıştırın digerlerini kontrol edip karşılarındaki çenti kaldırınız.
(dikkat driverpack-network programının bütününü kontrol ediniz ilgisiz programlarıda yüklemek isteyecektir)
1-Ag kartı yapılandırması
2-Kablosuz ag yapılandırması
-Cihazınız bu iki programı yükledikten sonra internete baglanacaktır.
-İsterseniz driverpack-network programını tekrar çalıştırıp gerekli olan drevirleri yükleyebilirsiniz
-İsterseniz daha önceden almış oldugunuz drevir yedeklerinden yükleme yapabilirsiniz.
-Drevir yükleme işlemi bittikten sonra cihazınızı yeniden başlatınız
-Cihazınız açıldıgında Programları kurulmuş sisteminiz hazır.

NOT: (Bekabını aldıgınız cihaz Windovs 7x32 ise format atacagınız cihazın da Wındows 7x32 olması gerekiyor)

DriverPack Offline Network:Download

https://drp.su/tr/info/driverpack-network
Baya meşakatli ve farklı bir yöntem ....Notlarımın arasına kattım bile (bilgi bilgidir.) Teşekkürler.....
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen shampuan »

Teşekkürler.
Bu arada bir mesaj öncesinde bahsettiğim disksiz sisteme yüklenen programa CCbot deniyormuş araştırmak isterseniz aklınızda olsun. Toplu kullanılan mekanlarda tek tek güncelleme yapmak sorununu ortadan kaldırıyor.
Ero35
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 217
Kayıt: 06 Oca 2016, 12:37
Teşekkür etti: 44 kez
Teşekkür edildi: 146 kez

Re: Acronıs yedegi

Mesaj gönderen Ero35 »

AOMEI Backupper Professional (Türkçe), programı ile alınan imaj sanal diskde acılıp ilave olabilir ama bu programların portable olması gerekli normal windows kurulumu gibi olmaz universal yükleme ile istediğiniz bilgisayara kurulur hatta ağ üzerinden bile kurulumu içinde var..
Cevapla