Kolay Bir Şekilde İkonlar Oluşturun:Greenfish Icon Editor v3.31

Sadece freeware (Ücretsiz) program paylaşımlarının yeraldığı alan
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Kolay Bir Şekilde İkonlar Oluşturun:Greenfish Icon Editor v3.31

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resim

Merhabalar

Yazılım Açıklaması:

1.Uygulamanın arayüzü kompakt ve kolay kullanılır bir şekilde düzenlenmiş. Zorlanmadan tüm araçlara erişebileceğiniz programda ikonlarınızı tasarlarken renk seçeneklerinden tutun da boyutuna ve üzerindeki desenlere kadar herşeyi düzenleyebiliyorsunuz.

2.İkon hazırlamak isteyenlerin standart resim araçları yerine Greenfish Icon Editor Pro'yu kullanmaları hem vakitten kazanmalarını sağlayacaktır hem de daha kaliteli işler çıkmasına yardımcı olacaktır.

3.Resmi Web Syafası: http://greenfish.extra.hu

4.ico, cur, ani, png, xpm, bmp ve jpeg formatlarında resimleri açabilir ve değişiklikler yapabilir ve kaydedebilirsiniz.

Not:
Ana sayfasından indirme linki kaldırılmış muhtemelen geliştiricisi siteyi kendi haline bırakmış gibi görünüyor.Bundan dolayı linki başka bir yerden verdim.

Not 2:

Ana sayfası yenilenmiş.Yeni Resmi Web Sayfası: http://greenfishsoftware.org/gfie.php burada da en son sürümü alabilirsiniz.GPL v3 lisansına bağlı olarak özgür bir yazılımdır .

TRWE_MMXII
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Kolay Bir Şekilde İkonlar Oluşturun:Greenfish Icon Editor v3.31

Mesaj gönderen velociraptor »

ikon çok gerekli oluyor bana , sağol
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: Kolay Bir Şekilde İkonlar Oluşturun:Greenfish Icon Editor v3.31

Mesaj gönderen shampuan »

Bunu denemiştim tavsiye ederim velociraptor. İkon konusunda PSden daha rahattır mutlaka denemelisin.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Kolay Bir Şekilde İkonlar Oluşturun:Greenfish Icon Editor v3.31

Mesaj gönderen velociraptor »

Önerin için teşekkürler arşive atayım ozaman
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9461
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7005 kez

Re: Kolay Bir Şekilde İkonlar Oluşturun:Greenfish Icon Editor v3.31

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Konudaki ikinci link kırık
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Kolay Bir Şekilde İkonlar Oluşturun:Greenfish Icon Editor v3.31

Mesaj gönderen velociraptor »

İkinci lik silindi.
Cevapla