Her formattan sonra belli başlı programları demirbaş yapmış, başka yazılım denemekten kaçınan kullanıcılara takmış durumdayım. Genellikle korkuları, zaten zar zor öğrendikleri bir programdan başka bir alternatife geçince amiyane tabirle "apışıp kalmak" oluyor. Ama bu kadar korkmaya gerek yok. Çünkü bazı bilişim terimleri ve/veya programlar içinde geçen teknik terimleri öğrenen birisi için o programı çözmek çok da fazla zaman almayacaktır.
Aynı durum cdrtfe yazılımı için de geçerli.
Bu program açıkkaynak kodlu, özgür ve ücretsiz. Hafif, sisteminizi kasmıyor. Nero'da ne varsa hemen hemen hepsi bunda da var. Hoş, sanki nerodaki özellklerin hepsini herkes profesyonelce kullanmayı biliyormuş gibi illa ki onu kuruyor.
Kardeşim senin ihtiyacın nedir?
Müzik CDsi (Track) Yapacağım.
Var!
Film DVDsi yapmak istiyorum.
Var!
Bir DVDye verilerimi atmak istiyorum.
Zaten windowsa program kurmadan da yapabilirsin ama bu programda da var.
ISO yazdırmak istiyorum
var!
Bir CD/DVD'nin imajını (ISO) almak istiyorum.
Var kardeşim.
Herhangi bir klasör içindekileri ISO yapmak istiyorum.
O da var!
Bir DVD içindekileri alacağım ama elimde boş DVD yok.
İmaj dosyası olarak alabilirsin. Daha sonra eline DVD geçince yazdır.
Windows DVDsi yazdırabilir mi?
Yazdırır. Her türlü OS, Oyun DVDsi, program DVDsini yazdırır, kopyalar, imajını alır.
Ben CD/DVD yazdırırken uzun ömürlü olması için yavaş hızda yazdırmak istiyorum. Yazdırma hızı ayarı var mı?
Var abicim var...
Çok söze gerek yok program gayet ideal ve ihtiyaçlarınızın tamamını karşılayabilme potansiyeline sahip gayet becerikli bir yazılım.
Programın kurulumlu ve portabıl sürümleri de mevcut. At flaşına istediğin yere götür. Bu "portabıl" kelimesini duyar duymaz @velociraptor'un yüz ifadesini görür gibiyim. :D
Alın size Gerek kurulumlu gerekse portabıl versiyon NERO. Daha ne istiyorsunuz?!

Buyrun:
https://cdrtfe.sourceforge.io/cdrtfe/download_en.html
Güzel kullanımlar.






