TRWE_MMXII
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG



O anlatım biçimini bende yapıyordum Youtube de ama bir gün radikal bir karar aldım ve 245 videoyu sildim ve Youtube Hesabını kapattım......!(Çünkü izlenme oranlarım çok düşüktü....Bende dedim ki madem izlenmiyorum, o zaman bir şey anlatmanın ve göstermenin manası yok dedim ,çektim fişi)shampuan yazdı: 22 Ağu 2018, 15:35 Yanlış anlatıyor :) Dizini bulamadı sonra bu dizin kişiden kişiye değişiyor. Değişen sadece dizinin adı :D Oysa ki yerini bulamadım diyemiyor :)
Bir de şu video anlatımlarını notepad ile yapanlara sinir oluyorum. Yavaş yazıyo bitürlü anlatamıyo yanlış yazıyo silip geri geliyo yeniden yazıyo olmuyo bidaha siliyo... Dişimi sıka sıka çenem ağrıyor :D
