Nasıl kurtarılan bilgilerimi hdd çıkarsam notebook a alabilir miyim
Ya da sistemi onarabilir miyim
Flash var kurtarıcı var mı yükleyim kurtarayım





Kod: Tümünü seç
chkdsk X: /r /f



Gerçi ben kendisine anlattım ama pek oralı olmadı kendisi......shampuan yazdı: 31 Tem 2018, 20:20 @loveme,
Slax bir kurtarma yazılımı değildir.
USB'den başlayan bir işletim sistemidir.
Asıl mesele başka bir bilgisayarda slax'ı indirip flaşa kurmak ve bozulan bilgisayarını bununla başlatabilmek.
Bunu yapabildiğin takdirde windows içindeki derslerini verilerini bu işletimsistemi ile ulaşıp başka bir yere flaşa veya yedek bir harddiske kopyalarsın. Böylece kurtarmış olursun. Yakın olsak, arızalı değilse yarım saatte kurtarır al deyip verirdim verilerini. Şu anda o bilgisayarı hiç açma.
Arkadaşlar, slax'ın son sürümü afedersiniz bi ...ka yaramıyor 7XXli bir sürüm var eski onu bulup bu kardeşimize bir link atabilir misiniz?

karışık anlatmışsın :D Minitool partition wizarda gerek yok onu ben de kullanıyorum. Partisyonu kurtarması için lazım. Hele önce bir bakalım harddiske ulaşılabiliyor mu...trwe yazdı: 31 Tem 2018, 20:23Gerçi ben kendisine anlattım ama pek oralı olmadı kendisi......shampuan yazdı: 31 Tem 2018, 20:20 @loveme,
Slax bir kurtarma yazılımı değildir.
USB'den başlayan bir işletim sistemidir.
Asıl mesele başka bir bilgisayarda slax'ı indirip flaşa kurmak ve bozulan bilgisayarını bununla başlatabilmek.
Bunu yapabildiğin takdirde windows içindeki derslerini verilerini bu işletimsistemi ile ulaşıp başka bir yere flaşa veya yedek bir harddiske kopyalarsın. Böylece kurtarmış olursun. Yakın olsak, arızalı değilse yarım saatte kurtarır al deyip verirdim verilerini. Şu anda o bilgisayarı hiç açma.
Arkadaşlar, slax'ın son sürümü afedersiniz bi ...ka yaramıyor 7XXli bir sürüm var eski onu bulup bu kardeşimize bir link atabilir misiniz?

Neresi karışık sen bile anlamışsın san diğerleri hayda hayda anlar.....karışık anlatmışsın :D Minitool partition wizarda gerek yok onu ben de kullanıyorum. Partisyonu kurtarması için lazım. Hele önce bir bakalım harddiske ulaşılabiliyor mu...
