İlk 100 GNU/Linux Dağıtımsal Anket 2
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
İlk 100 GNU/Linux Dağıtımsal Anket 2
Yukarıdakilerden hangisi size en uygun olanı/kullandınız.Kullanıcı başına seçenek 3'dür
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: İlk 100 GNU/Linux Dağıtımsal Anket 2
PCLinuxOS 2014 KDE, Lubuntuyu kullanıyorum şu an, Puppy de denedim.KDE neon da denedim ama beğenmedim. PCLinux OS daha iyiydi KDE olarak. Puppy ise en hafif dağıtımlardan. Bu arada pepperminti de denedim. Lubuntu gibi birşey hemen hemen aynı.
