Teşekkürler @velociraptor.
MS'in kendi antivirüsünü çıkardıktan sonra hemen her antivirüs firması tepki olarak ücretsiz sürüm yayınlama politikasına geçtiler. Microsoft sağolsun değilse bu antivirüsü öyle bedavaya kullanmak anca rüyamızda nasip olurdu. Tabi ki Özel verilerimizi topladığından bahsetmeden edemeyeceğim.