ses var görüntü yok

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

ses var görüntü yok

Mesaj gönderen loveme »

chrome açıyorum hiç bir şey yok
explorer da ise sadece ses veriyor.Mavi ekran hatası vermişti onu düzelttim ondan sonra oldu.Ne ayar yaptıysam olmadı.
codec denedim olmadı
ne yapabilirim?
smmmegitimi.com tamda sınavlarıma yakın zamanda oldu
http://www.smmmegitimi.com/
starting apligation diyor açmıyor
Çözüm nedir?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15170
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2511 kez
Teşekkür edildi: 5317 kez

Re: ses var görüntü yok

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Revo Unistaller ile yüklediğin kodek paketini kaldır.Sonra Chrome Web Tarayıcısını da Revo ile kaldır.Sonra CCleaner yazılımı ile sistem temizliği yap.Sonra bir kayıt defter temizleyici yazılımla kayıt defterini temizle ve birleştir.Sonra sistemi yeniden başlat (mümkünse bunları güvenli kip'de yap)

Sonra sistemi yeniden başlattıktan sonra, K_Lite_Codec_ sürümünün en güncel olanını kur.(eğer güncel olanını kurup kaldırmışsan, bir alt eski sürümünü kur) ,sonra Chrome Web Tarayıcısını tekrar kur.Ayrıca Adobe Flash Player eklentilerinin güncel sürümünü kontrol et.....
Cevapla