
Offıs 2010 Yapılandırma Hatası - Çözüldü
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Offıs 2010 Yapılandırma Hatası - Çözüldü
Düne kadar sorun çıkarmayan offıs programı bugün açtıgımda aşadaki hatayı vermeye başladı çözüm için ne yapmalıyım


- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: Offıs 2010 Yapılandırma Hatası
Cmd yi yönetici olarak çalıştırıp aşadaki komutu verdim tarama bitince cihazı yeniden başlattıgımda sorunun çözümlendigini
sfc /scannow
sfc /scannow
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Offıs 2010 Yapılandırma Hatası - Çözüldü
Bakıyorum da @Cankusa kendi kendine sorun çözmeler.... ve paylaşımlar ,Güzel güzel ne kadar çok tecrübe o kadar çok dayanışma......!
