Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur
Arkadaşlar bu eskiden beri yapamadığım birşey win 7 de xp bağlantısını görüyorum ama xpde win 7 ağ paylaşımını göremiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur
resimler uçmuş ama ipuçları bulabilisin belki
viewtopic.php?f=13&t=10944
viewtopic.php?f=13&t=10944
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Re: Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur
2 bilgisayarı bağlamıyorum arada switch var 5 tane bilgisayar var 2 tanesinde win7 üçünde xp var bağlantıyı kuramıyorum arada yani dosya paylaşımını yapamıyorum.
