Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur

Mesaj gönderen timucinemrah »

Arkadaşlar bu eskiden beri yapamadığım birşey win 7 de xp bağlantısını görüyorum ama xpde win 7 ağ paylaşımını göremiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur

Mesaj gönderen velociraptor »

resimler uçmuş ama ipuçları bulabilisin belki
viewtopic.php?f=13&t=10944
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: Xp den Win7 Ağ Paylaşımı Nasıl Kurulur

Mesaj gönderen timucinemrah »

2 bilgisayarı bağlamıyorum arada switch var 5 tane bilgisayar var 2 tanesinde win7 üçünde xp var bağlantıyı kuramıyorum arada yani dosya paylaşımını yapamıyorum.
Cevapla