Pili en uzun dayanan Kablosuz fare (Mouse) - 3 yıl
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53905
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19712 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Pili en uzun dayanan Kablosuz fare (Mouse) - 3 yıl
Admin Velociraptor sizi bu video yanıtmış.Şu anda bendeki LogiTech marka kablosuz fare 4.yılına gidiyor.(yani rekor bende....!) Ve yavaş yavaş deformansyonlar başladı bile...Mesela farenin ortası arasıra tıklamama rağmen işlevini bazen yerine getiriyor bazen getirmiyor.İki defa yere düşürdüm ama maşallahı var tık demedi.Tek handikapı "Susam Sokağındaki Kurubiye Canavarı gibi buda pil canavarı " mübarek pili adeta içiyor.
Ama en iyi pc ürün markası LogiTech.....(Adamlar sağlam mal üretiyorlar.....)
Ama en iyi pc ürün markası LogiTech.....(Adamlar sağlam mal üretiyorlar.....)
TRWE_2012
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
Düzce_Akçakoca_2018
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
Düzce_Akçakoca_2018
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53905
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19712 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Pili en uzun dayanan Kablosuz fare (Mouse) - 3 yıl
Sanırım bir yanlış anlama var bu farenin pili 3 yıl gidiyor
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Pili en uzun dayanan Kablosuz fare (Mouse) - 3 yıl
Evet ben yanlış anlamışım benim hatam....(Demek ki neymiş herşeye SAZAN gibi atlamayacaksın yoksa sonunda SALAK konumuna düşersin....,vay be kendi kendimi eleştiriyorum ben yakında NİRVANA'YA ulaşırım (kafayı yerim....)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53905
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19712 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Pili en uzun dayanan Kablosuz fare (Mouse) - 3 yıl
Hata insana mahsustur , 2 saat gözlüğümü arayıp sonrada bunalıp yüzümü yıkarken gözlüğümün gözümde olduğunu farkettiğim oldu :D
