Firefox ve Opera eski sürümleri

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Çoğu tarayıcı Xp den desteğini çekti Firefox sürüm 52 den sonra XP ye kurdurtmuyor , eğer eski bir bilgisyarınıza XP kurarsanız eski, sürüm tarayıcıya ihtiyacınız olacaktır işte aşağıdaki link bu gibi durumlarda işinize yarayacaktır

https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/

Resim

Opera için bakınız , Xp desteği sürüm 36 dan sonra sonlandırıldı
http://www.opera.com/download/index.dml ... s&list=all

NOT: Yaptığımız denemelerde Xp 744 Mb ramde en iyi sonucu Palemoon for XP de aldık
https://o.rthost.cf/palemoon/?sort=date&order=desc

Java eski sürümler
http://www.oracle.com/technetwork/java/ ... 39210.html
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resimli GeriBildirim

Velociraptor'un açmış olduğu konuya resimsel geribildirimli destek benden gelsin.Aşağıda ekran görüntüsü verilen tarayıcı şuan çok yoğun bir şekilde kullanmaktayım.Opera gerçekten bu sistem içinde (Windows Vista Ultimate x86) felaket hızlı ve stabil (daha hiç çökme raporu almadım)

Eğer şimdi ki işletim sistemlerine en yakın eski WinOS karakterli İşletim Sistemi varsa o da Microsoft Windows Vista'nın ULTİMATE versiyonudur.

Resim

Resimdeki kırmızı dikdörtgenle vurgulanan alanları dikkatlice incelediğiniz zaman durumu zaten anlayacaksınız.

TRWE_2012
Düzce_Akçakoca_2017
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen velociraptor »

teşekkürler TRWE Eski bir laptopa Xğ kurduk ta
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 13 Ara 2017, 02:25 teşekkürler TRWE Eski bir laptopa Xğ kurduk ta
Adam gibi internet ağına sahip olsaydım diyecektim ki yazılım desteğine ihtiyacınız var mı? Zira ben aynı zamanda bir antikacıyım (hertürlü eski yazılım bulunur.yalnız bir farkla 32-bit destekli yazılımlar) ama böyle bir teklifte bulunamıyorum ne yazık ki......
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen velociraptor »

Yinede teşekkürler
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen GOG »

Xp'de Firefox ESR sürümünü takip etmeniz çok daha stabil sonuçlar almanıza neden olucaktır;
https://www.mozilla.org/tr/firefox/orga ... Crk%C3%A7e
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen velociraptor »

teşekkürler , Yaptığımız denemelerde Xp 1 Gb ramde en iyi sonucu Palemoon for XP de aldık fakat yinede star tv nin anasayfasındaki videolar oynamıyor

Resim
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Maxhton Web Tarayıcısını Xp'de denediniz mi? sayın yönetici......
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen velociraptor »

Denedim ama çok RAM gerektiriyor donarak oynatıyor.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 14 Ara 2017, 17:21 Denedim ama çok RAM gerektiriyor donarak oynatıyor.
Administrator Velociraptor .....

Gerçekten şaşırdım desem yalan olmaz.Çünkü benim sistemimde (2038 MB RAM,358 Video RAM x86 Dual-Core İntel İşlemci) bu tarayıcı sistemdeki kodek paketini kullanarak fiber internetli ortamda swf,fly ve HTML5 sahip MP4 videolarını oynatabiliyordu.Buradan şu sonuç çıkarılabilir her sistemde aynı randımanlı sonucu vermiyor bu tarayıcı.....
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Firefox ve Opera eski sürümleri

Mesaj gönderen velociraptor »

Sendeki ram 2 GB bizdekinde 1 Gb oda 256 sını ekran kartı yiyor kalıyor geriye 744 MB ram
Cevapla