pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
pdfleri nasıl kaydedebilirim sadece choreme da adres kısmında açıyor.yazırdırmada korumalı sanırım
teşekkürler
teşekkürler
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
Öncelikle aşağıdaki adımları takip ediniz.
1.Aygıtlar Ve Yazıcılar açın.Burada sanal bir pdf sürücü yüklü olup olmadığını kontrol ediniz.
2.Eğer yoksa size benim sık kullandığım biri ücretsiz PDFCerator diğeri lisanslı (30 günlük kullanım süresi var) Nova PDF TR önerebilirim veya diğer ücretsiz bir sanal pdf sürücü yazılımı olan PrimoPDF google,yandex gibi arama motorlarından aratıp sisteminize kurulunuz.
3.Şimdi tekrar Aygıt ve Yazıcılarda sanal pdf sürücüyü bulup varsayılan olarak işaretli olup olmadığına bakınız.
4.Sonra kullandığınız tarayıcının ayarlarından sisteminizde kurduğunuz ve varsayılan pdf sürücüyü tanıtınız.
NovaPDF İndirme:
http://www.novapdf.com/download.html
PDFCreator:
http://www.pdfforge.org/pdfcreator
PrimoPDF:
http://www.primopdf.com
TRWE_2012
1.Aygıtlar Ve Yazıcılar açın.Burada sanal bir pdf sürücü yüklü olup olmadığını kontrol ediniz.
2.Eğer yoksa size benim sık kullandığım biri ücretsiz PDFCerator diğeri lisanslı (30 günlük kullanım süresi var) Nova PDF TR önerebilirim veya diğer ücretsiz bir sanal pdf sürücü yazılımı olan PrimoPDF google,yandex gibi arama motorlarından aratıp sisteminize kurulunuz.
3.Şimdi tekrar Aygıt ve Yazıcılarda sanal pdf sürücüyü bulup varsayılan olarak işaretli olup olmadığına bakınız.
4.Sonra kullandığınız tarayıcının ayarlarından sisteminizde kurduğunuz ve varsayılan pdf sürücüyü tanıtınız.
NovaPDF İndirme:
http://www.novapdf.com/download.html
PDFCreator:
http://www.pdfforge.org/pdfcreator
PrimoPDF:
http://www.primopdf.com
TRWE_2012
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
https://www.sordum.net/40626/yazdirma-k ... azdirilir/ adresine bir bakarmısın?
Eminim bu sefer bu sorunu halledeceksin.....!
Not:
Kusura bakma senden mesaj beklerken bilgisayarın başında uyumuşum.Uyandığımda saat 01.24 geçiyordu. :)
TRWE_2012
Eminim bu sefer bu sorunu halledeceksin.....!
Not:
Kusura bakma senden mesaj beklerken bilgisayarın başında uyumuşum.Uyandığımda saat 01.24 geçiyordu. :)
TRWE_2012
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
Ya da ;
Ayrıca bir yöntem daha var o da şu bir live ubuntu DVD/CD imajını bir usb flash belleğe yazdırıp sistemi bunla açtıktan sonra Ubuntunun varsayılan web tarayıcı ile yukarıda linkini verdiğin google driver'deki pdf dosyasının üstünde yer alan Printer Simgesi Aktif oluyor.Windows'un işe yaramadığı durumlara güzel bir örnek GNU Linux Ubuntu.....!
Ayrıca bir yöntem daha var o da şu bir live ubuntu DVD/CD imajını bir usb flash belleğe yazdırıp sistemi bunla açtıktan sonra Ubuntunun varsayılan web tarayıcı ile yukarıda linkini verdiğin google driver'deki pdf dosyasının üstünde yer alan Printer Simgesi Aktif oluyor.Windows'un işe yaramadığı durumlara güzel bir örnek GNU Linux Ubuntu.....!
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
Korumalı içeriği almak zor ama mümkün. Resim olarak alıp pdf dosyası oluşturmak mümkün. Sabah bir bakarım, @loveme unutursam hatırlat.
-
Savungan
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 14 May 2016, 15:59
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
İki üst iletideki bağlantıda bulunan .docx uzantılı dosya dönüştürüldü*: https://takeafile.com/?f=pitepahoti
*Herhangi bir çevrimiçi dosya dönüştürme sitesine yükleyip siz de dönüştürebilirsiniz. @loveme
*Herhangi bir çevrimiçi dosya dönüştürme sitesine yükleyip siz de dönüştürebilirsiniz. @loveme
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
çok teşekkür ederim koruma olduğundan olmuyor bir çok şey ve yazıları silik biraz
-
Savungan
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 14 May 2016, 15:59
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
Rica ederim.
İletinizi tam anlayamadım. Az önce bağlantısını gönderdiğim dosya silik mi gözüküyor sizde?
İletinizi tam anlayamadım. Az önce bağlantısını gönderdiğim dosya silik mi gözüküyor sizde?
loveme yazdı: 04 Kas 2017, 21:06 çok teşekkür ederim koruma olduğundan olmuyor bir çok şey ve yazıları silik biraz
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: pdf açıyor ekranda ancak kaydedemiyorum
dosya geliyor sorun yok yazılar çevirirken değişmiş gibi geldi
teşekkürler
teşekkürler
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9466
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7010 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez

