
Yerel Kullanıcılar Ve Gruplar Ne işe yarar?
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Yerel Kullanıcılar Ve Gruplar Ne işe yarar?
Yerel Kullanıcılar Ve Gruplar Ne işe yarar? Burada neler neler yapabiliriz? Ne şekilde faydalanabiliriz?


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Yerel Kullanıcılar Ve Gruplar Ne işe yarar?
Yerel kullanıcı ve gruplar ; Mesela Bilgisayarını 3 farklı kulanıcı kendi hesapları ile kullanıyorsa bunları yönetmeye yarar , şukadar senedir bilgisyar kullanırım tekil olarak henüz işime yaramadı
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Yerel Kullanıcılar Ve Gruplar Ne işe yarar?
Sekmeleri yan yana açınca diğer mesaj yerine bu mesaja Yazmışım :D
