Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?
Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?
Slm sevgili arkadaşlar, pek hatırlamıyorum ama Microsoft edgenin birşeyine kızıp kaldırmıştım tekrar getirmek istedim ama olmuyor, googlede baktım bir kaç uygulama var ama denedim olmuyor nasıl getirebilirim acaba tekrardan? Saygılar
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?
Aşağıdakileri bir dene bende işe yaramıştı
https://www.sordum.net/32215/dism-komut- ... 10-tamiri/
https://www.sordum.net/32215/dism-komut- ... 10-tamiri/
Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?
hiç bir şey anlamamakla birlikte yinede o mavi yazıları denedim ama bir şey açılmıyorki
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15191
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2515 kez
- Teşekkür edildi: 5329 kez
Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?
sistemi sıfırlayabilirsiniz . Bu size yardımcı olacaktır.Tabii bu işlem tüm ayar ve yüklediğiniz uygulamaları kaldıracaktır.
Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?
evet onu biliyorum, o en son yapacağım uygulama

