Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?

Mesaj gönderen seheryeli »

Slm sevgili arkadaşlar, pek hatırlamıyorum ama Microsoft edgenin birşeyine kızıp kaldırmıştım tekrar getirmek istedim ama olmuyor, googlede baktım bir kaç uygulama var ama denedim olmuyor nasıl getirebilirim acaba tekrardan? Saygılar
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?

Mesaj gönderen velociraptor »

Aşağıdakileri bir dene bende işe yaramıştı
https://www.sordum.net/32215/dism-komut- ... 10-tamiri/
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?

Mesaj gönderen seheryeli »

hiç bir şey anlamamakla birlikte yinede o mavi yazıları denedim ama bir şey açılmıyorki
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15191
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2515 kez
Teşekkür edildi: 5329 kez

Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

sistemi sıfırlayabilirsiniz . Bu size yardımcı olacaktır.Tabii bu işlem tüm ayar ve yüklediğiniz uygulamaları kaldıracaktır.
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Microsoft Edge'yi Kaldırmıştım Tekrar Nasıl Getirebilirim?

Mesaj gönderen seheryeli »

evet onu biliyorum, o en son yapacağım uygulama
Cevapla