Merhabalar Arkadaşlar,
Benim uzun zamandır program arayüzü,renk kontrol monitörü olarak kullandığım çift monitörlü bir sistemim var.
Fakat artık çıldırmamak elde değil 1 cil monitörden 2cil monitöre taşır iken , 1cil monitörün köşesine geldiğinde takılıyor ( pencereyi sağ köşeye göre hizalama ayarları çıkıyor, daha açık olarak anlamak için sürükleyip monitörün sağ ,sol , üst kısma getirin hemen ölçeklemeye çalıştığımı göreceksiniz )
Bunu regedit veya başka ayarlarından kapatmanın bir yöntemi vardır diye düşünüyorum lütfen yardımcı olabilir misiniz? Baya aradım taradım bulamadım.
Çift monitörde pencere taşır iken geçiş esnasında takılma.
-
oxer
- Bit

- Mesajlar: 3
- Kayıt: 26 Şub 2017, 18:30
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Çift monitörde pencere taşır iken geçiş esnasında takılma.
Aşağıdaki yazı işinize yarayabilir
https://www.sordum.net/20528/monitorler- ... ma-sorunu/
https://www.sordum.net/20528/monitorler- ... ma-sorunu/
-
oxer
- Bit

- Mesajlar: 3
- Kayıt: 26 Şub 2017, 18:30
Re: Çift monitörde pencere taşır iken geçiş esnasında takılma.
velociraptor yazdı:Aşağıdaki yazı işinize yarayabilir
https://www.sordum.net/20528/monitorler- ... ma-sorunu/
Teşekkür ederim, bu konuya baktım denedim de , imlecim takılmıyor,dosya veya pencereyi soldan sağa doğru taşır iken ekranı hizalama ayarı çıkıyor. ve ttakılıyor
-
oxer
- Bit

- Mesajlar: 3
- Kayıt: 26 Şub 2017, 18:30
Re: Çift monitörde pencere taşır iken geçiş esnasında takılma.
Ekranda pencere hizalama ayarı kapatma gibi birşey olması lazım oda regedit ile sanırım.Siz bir inceleme yapıp yardımcı olur iseniz çok sevinirim.
