Merhabalar
İşlem Merkezi Bildirimleri geliyor ve oto siliniyor. Sadece antivirüs ile ilgili olan duruyor (kapandı açıldı vb vs)
Bunlar bir yerlerde okunacak şekilde kaydediliyor mu? Veya kaydeden ufak bir uygulama var mı bildiğiniz?
İşlem Merkezi Bildirimlerini nasıl inceler/kaydederiz?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: İşlem Merkezi Bildirimlerini nasıl inceler/kaydederiz?
çalıştıra "eventvwr" yazdığında Olay görüntüleyicisi açılacaktır orada biryerlerde kayıtlı olma ihtimali yüksek

