İşlem Merkezi Bildirimlerini nasıl inceler/kaydederiz?

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
mahferer
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 375
Kayıt: 07 Ara 2016, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4 kez
Teşekkür edildi: 28 kez

İşlem Merkezi Bildirimlerini nasıl inceler/kaydederiz?

Mesaj gönderen mahferer »

Merhabalar

İşlem Merkezi Bildirimleri geliyor ve oto siliniyor. Sadece antivirüs ile ilgili olan duruyor (kapandı açıldı vb vs)

Bunlar bir yerlerde okunacak şekilde kaydediliyor mu? Veya kaydeden ufak bir uygulama var mı bildiğiniz?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: İşlem Merkezi Bildirimlerini nasıl inceler/kaydederiz?

Mesaj gönderen velociraptor »

çalıştıra "eventvwr" yazdığında Olay görüntüleyicisi açılacaktır orada biryerlerde kayıtlı olma ihtimali yüksek
Cevapla