Sürücü imzası zorlamasını devre dışı bırakmak için şu tavsiye edilmiş..
1)Shift'e basılı tutup > Yeniden Başlat'a basın.
2)Sorun Giderme > Gelişmiş Seçenekler > Başlangıç Ayarları > Yeniden Başlat > F7'ye basın. (Sürücü imzası zorlamasını devre dışı bırak)
XDA'da ayrıca şu da yapılabilir denmiş;
cmd'yi yönetici olarak çalıştır
"bcdedit /set testsigning on" yaz
reboot
Driver'ları kur (popup onay isterse ver)
cmd'yi yönetici olarak çalıştır
"bcdedit /set testsigning off" yaz
reboot
Sizce işe yarar mı?
(Sony Flashtool driver kuracağım. W10'da yeniyim. Ayarları bozmak istemiyorum)
Sürücü imza zorlamasını (geçici) kaldırma hk
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53909
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
Re: Sürücü imza zorlamasını (geçici) kaldırma hk
kapatmak için
Açmak için
Kod: Tümünü seç
bcdedit -set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS
bcdedit -set TESTSIGNING ONKod: Tümünü seç
bcdedit /deletevalue loadoptions
bcdedit -set TESTSIGNING OFF-
mahferer
- Kilobyte2

- Mesajlar: 375
- Kayıt: 07 Ara 2016, 18:32
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 28 kez
Re: Sürücü imza zorlamasını (geçici) kaldırma hk
Kalıcı olarak kaldırsam ciddi sorunlarla karşılaşır mıyım acaba? Virüs bulaşmasından çok sistem kararsızlığı gibi sorunlar olur mu mesela?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53909
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
Re: Sürücü imza zorlamasını (geçici) kaldırma hk
Ben denediğimde böyle bir durumla klarşılaşmamıştım
